• جمعه / ۱۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99041309646
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

آیت الله طباطبایی نژاد:

ایران قوی ترین دموکراسی را در جهان دارد

ایران قوی ترین دموکراسی را در جهان دارد

ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ایران بهترین و قوی ترین دموکراسی را در جهان دارد و کسانی که می خواهند مشکلات کشور را ذکر کنند چرا فقط نیمه خالی لیوان را می بینید.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، اظهار کرد: یکی از صفات بارز مومنان دوستی او با خدا است و از طاغوت و دشمنان خدا بیزار است. خداوند می فرماید "شما نمی توانید در بین انسان ها کسی را پیدا کنید که با دشمنان خدا دوست باشد اما به خدا هم ایمان داشته باشد."

وی افزود: اگر کسی دشمن خدا باشد مومن با او دوستی نمی کند حتی اگر این دشمن خدا، پدرش باشد. حزب الله و مومن کسی است که به غیر از خدا به کسی دل نمی بندد و خداوند در قلب او ایمان را راسخ می کند.
 
به گزارش ایسنا، امام جمعه اصفهان گفت: کسی که ایمانش قوی باشد به وسوسه های شیطان توجه نمی کند. اگر ایمانتان خالص باشد خداوند در دل شما نوری قرار می دهد که حق و باطل را تشخیص دهید.

طباطبایی نژاد ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در روایتی ۱۴۰ سال قبل از تولد امام رضا(ع) در سال ۱۰ هجری فرمودند "در آینده دفن می شود پاره ای از تن من در سرزمین خراسان و هیچ گرفتاری فرزند من را زیارت نمی کند مگر اینکه خداوند گرفتاری اش را رفع کند".

وی تصریح کرد: استغفار به درگاه خداوند باید قلبی باشد تا توبه انسانِ گناهکار پذیرفته شود. امیدواریم مرضِ کرونا به لطف خداوند و به برکت امام هشتم از کشور برود. 

طباطبایی نژاد افزود: روز ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها نامگذاری شده است. اصفهان از نظر زیبایی شهری بی نظیر است و فرهنگ یک جامعه را شهرداری ها به خوبی می توانند با عملکرد خودشان نشان دهند و می توانند تمدن یک شهر و کشور را نمایش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در این ۳ سال واقعا تحولات خوبی در فضای شهری اصفهان رخ داده است. پیشرفت های خوبی در سالن اجلاس،
 نمایشگاه بین المللی و سالن اجتماعات گلستان شهدا شاهد بوده ایم. با حمایت خوب شهرداری سالن گلستان شهدا پیشرفت زیادی کرد.

وی افزود: روز مالیات را هم در پیش داریم. مالیات در تمام دنیا مرسوم است و مردم با پرداخت آن در پیش برد امور به دولت کمک می کنند. ممکن است برخی از دادن مالیات طفره بروند که همان فرار مالیاتی است اما نباید در اداره مالیات بدرفتاری شود. هیچ اداره ای حق بی احترامی به مراجعه کننده خود را ندارد و حتی به کفار هم نباید فحش داد. 

طباطبایی نژاد گفت: مالیاتی که انسان ها را از دین و جمهوری اسلامی دور کند نمی خواهیم و هیچ کس حق بی ادبی به متخلفان را ندارد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: جابجایی دولت ها با مقام معظم رهبری نیست. ایران بهترین و قوی ترین دموکراسی را در جهان دارد و مقام معظم رهبری هم تنها یک رای دارد. کسانی که می خواهند مشکلات کشور را ذکر کنند چرا فقط نیمه خالی لیوان را می بینید. همه دولت ها می خواهند مردم از آنها راضی شوند.

وی اظهار کرد: با تمام تحریم ها پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم. ما بنزین تولیدی خودمان را به ونزوئلا علی رغم تمام تهدیدات فروختیم. قبل از انقلاب توان تولید بنزین نداشتیم. این ها همه پیشرفت است.


طباطبایی نژاد گفت: گرانی وجود دارد و باید به نیازمندان کمک کنیم. امروز با وجود فروش کمِ نفت می توانیم کشور را اداره کنیم. مرضِ کرونا امریکا را فلجِ اقتصادی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha