• چهارشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۹ / ۲۲:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99041108964
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان:

بسیاری از موارد مثبت روزهای اخیر سابقه شرکت در مراسم های پر جمعیت را داشتند

 بسیاری از موارد مثبت روزهای اخیر سابقه شرکت در مراسم های پر جمعیت را داشتند

ایسنا/اصفهان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: چهار مورد فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان گلپایگان بستری شدند که اگر جواب تست آنها مثبت باشد اعزام می شوند.

ناصر رستمی امروز (چهارشنبه، ۱۱ تیر ماه) در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ در گلپایگان تاکنون یک هزار و ۷۹۴ مورد نمونه گیری انجام دادیم که ۳۸۶ نفر مثبت بودند. از ۱۵ اردیبهشت به بعد در بیمارستان گلپایگان مبتلایان به کرونا بستری نمی شوند و ارائه خدمات درمانی به این افراد در اصفهان و یا شهر داران انجام می شود تا بتوانیم فعالیت های بیمارستان را به حالت عادی بازگردانیم، از آن تاریخ تاکنون حدود ۱۵ نفر برای درمان به شهرهای دیگر اعزام شدند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴ مورد فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان گلپایگان بستری شدند که اگر جواب تست آنها مثبت باشد اعزام می شوند. فعلا سیاست ما اعمال محدودیت نیست فقط از همه شهروندان می خواهیم از خود مراقبت و از ماسک استفاده کنند و در محل های پر ازدحام تجمع نکنند، بسیاری از موارد مثبت روزهای اخیر سابقه شرکت در مراسم های پر جمعیت را داشتند.

به گزارش ایسنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: تالارها موظف به فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت و حداکثر زمان مراسم دو ساعت، هستند. افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند و یا افراد مسن در مراسم ها شرکت نکنند چرا که مستعد مبتلا شدن به کووید ۱۹ هستند و پس از ابتلا هم عوارض در این افراد شدیدتر خواهد بود.

رستمی خاطر نشان کرد: کادر درمان خسته شده اند، زدن یک عدد ماسک برای افراد عادی کار سختی است اما حال چطور کادر درمان با ماسک و لباس های مخصوص در گرمای هوا اقدام به فعالیت کنند و خدمات ارائه دهند، بنابراین از شهروندان تقاضا می کنیم که مسائل لازم را رعایت کنند و تا حدامکان در مکان های شلوغ از جمله عروسی ها، مراسم تحریم و ... حضور پیدا نکنند و یا مدت زمان کمی حضور داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha