• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99040806248
  • خبرنگار : 50212

فرماندار ساوه بر احصای عارضه های نقاط شهری و روستایی تاکید کرد

فرماندار ساوه بر احصای عارضه های نقاط شهری و روستایی تاکید کرد

ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه بر احصای عارضه های نقاط شهری و روستایی تاکید کرد و افزود: عارضه یابی دقیق منجر به تصمیم‌گیری صحیح در کمیته برنامه‌ریزی با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها و اتخاذ راهبرد مناسب می‌شود.

علی میرزایی امروز یکشنبه هشتم تیرماه در جریان بررسی مشکلات مردم شهرهای غرق آباد و روستاهای چمران و سامان از توابع بخش نوبران ساوه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رفع مشکلات راه روستایی، اصلاح شبکه آبرسانی، حل اختلافات بین منابع طبیعی و کشاورزان در خصوص واگذاری اراضی، اجرای طرح های آبخیزداری و چرای دام، از جمله خواسته‌های مردم این دو روستاست.

وی بر استمرار جلسات دهگردشی برای حل مشکلات روستائیان تاکید کرد و افزود: دهگردشی‌ها با هدف آشنایی با ظرفیت های روستایی و دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان در محل روستاها صورت می‌گیرد که باید خروجی آن حل مشکلات مردم باشد و مردم به یقین برسند که این بازدیدهای میدانی نتیجه‌بخش است.

میرزایی محدودیت کشاورزان به دلیل اختلاف با منابع طبیعی در خصوص اراضی ملی و مشکلات حوزه دامداری در نقاط روستایی در خصوص چرای دام را از مشکلات روستاهای شهرستان دانست و خواستار تعیین تکلیف سریع اراضی ملی و مستثنیات شد.

بخشدار بخش نوبران نیز خواستار رفع نقاط حادثه خیز محور روستای چمران به شهر رازقان شد و گفت: طبق تعهد اداره راهداری قرار است ظرف ۲۰ روز آینده نقاط حادثه خیز این محور روستایی برطرف و دو کیلومتر باقیمانده از آن آسفالت شود که امیدواریم محقق شود.

یوسف حیدری، جابجایی تیرهای برق به دلیل انجام عملیات ساخت و ساز در روستاها، رفع مشکل اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه را از دیگر مطالبات مردم این بخش دانست و افزود: افزایش حریم روستا با واگذاری زمین از سوی بنیاد مسکن برای احداث مسکن جوانان و ارتقای زیرساخت‌های روستایی از دیگر مطالبات است.

در جریان این بازدید، اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای چمران و سامان مشکلات خود را مطرح کردند که اصلاح شبکه‌های آبرسانی روستایی، تعیین تکلیف اراضی ملی و مستثنیات، اجرای طرح های آبخیزداری، تقویت آنتن دهی و سرعت اینترنت روستایی و افزایش حریم روستا با واگذاری زمین از سوی بنیاد مسکن از مهمترین این مطالبات بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha