• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99040805526
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حقوق بشر آمریکائی اسباب شرمساری نظام استکباری است

حقوق بشر آمریکائی اسباب شرمساری نظام استکباری است

ایسنا/اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: حقوق بشر آمریکایی که امروز شاهد آن هستیم نمایشی از افول نظام استکباری و به رخ کشیدن حقیقت تلخ شعارهای فریبنده نظام غرب است.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی  هشتم تیر در مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه و یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل در سالن ولایت سپاه اظهار کرد: سران آمریکا با وحشی‌گری تمام اقدام به نسل‌کشی در این کشور می‌کنند در حالی که بسیاری از کشورها و جوامع جهانی و بین‌المللی چشم خود را بر این حقیقت بسته‌اند و مدام دیگران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

وی به ایام افول آمریکا و ایادی کفر و استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: بشر آزادیخواه که دنبال عدالت و امنیت است، دیگر زور و ظلم را نمی‌پذیرد و قطعا آینده روشنی در پیش روی انسان‌های آزادیخواه و عدالتخواه جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر به ویژه آیت‌الله بهشتی گفت: شهدای والامقام انقلاب و دوران دفاع مقدس سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیلی هستند که مرور زندگی هر یک از آنها می‌تواند معیار و محکی برای سعادتمندی نسل آینده ما باشد.

فیاضی بنیه‌های حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را عدالت، استقلال‌خواهی و آزادی بر پایه‌های معنویت توصیف کرد و افزود: اصولی که انقلاب اسلامی برای بشر امروز ترسیم کرده است مورد طبع و قبول همه آزادیخواهان است و به یقین جامعه جهانی نیز گرایشی حقیقی به آن خواهند داشت.

وی بیان کرد: کشورمان با گذر از همه سختی‌ها و دشواری‌ها امروز در حساس‌ترین مقطع رودرروی نظام قلدرمآب آمریکا و استکبار جهانی قرار گرفته که پیروز این میدان ارزش‌ها و باورهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که خواسته بشریت نیز می‌باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفتم تیر به رغم شرایط کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اکثر شهرها برگزار و یاد و خاطره شهیدان انقلاب و دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود، اظهار کرد: تنها راه عزت و عظمت این کشور بازیابی و شناخت عمیق از مفاهیم ایثار و شهادت و تداوم راه عزتمندانه ایثارگران است.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز الگوی عملی برای همه آزادیخواهان و انسان‌های ارزشمداری است که می‌خواهند بر پایه تمایلات معنوی و خواسته‌های عزتمندانه خود گام در مسیر توسعه و پیشرفت بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha