• پنجشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99032918411
  • منبع : نمایندگی زنجان

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به صورت غیرحضوری

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به صورت غیرحضوری

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

علیرضا فیروزفر افزود: با توجه به مصوبه ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، همه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز و آموزشکده‌های سما به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امتحانات پایان ترم نیم‌سال دوم ۹۹ - ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان (همه واحدها و مراکز و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما) که بنا بود از ۲۴ خردادماه امسال به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تا ۳۱ خردادماه به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، این مسئول ادامه داد: با توجه به تقاضای مکرر دانشجویان و دغدغه والدین و نیز با توجه به وضعیت شیوع بیماری در استان و تصمیم ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا، امتحانات واحدها و مراکز و آموزشکده‌های سما در استان زنجان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: امتحانات غیرحضوری دوره‌های کاردانی تا کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از دوم تا ۲۶ تیرماه امسال و مطابق برنامه اعلام شده توسط واحدها و مراکز خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات دانشجویان دوره دکتری، ادامه داد: امتحانات مربوط به دوره دکتری تخصصی با محوریت اساتید به صورت ارزیابی مستمر و امتحان شفاهی به صورت مجازی در بازه زمانی ۳۱ خرداد تا ۶ تیرماه خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات و اخبار مربوط به دانشگاه به سامانه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به سامانه این واحد دانشگاهی به آدرس http://iauz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha