• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99032616998
  • خبرنگار : 50224

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت معرفی شد

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، آیین تودیع و معارفه رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

"دکتر محمدطاهر طیب زادگان" رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این آیین، در ابتدا چالش ها و تهدیدهای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه انتظار مردم از خدمات درمانی بالاست و کمبود نیروی انسانی در برخی مراکز یک چالش بود، در همین راستا از سال گذشته تاکنون سعی کردیم مشکلات کمبود نیروهای درمانی را کمتر کنیم.

وی کمبود و فرسوده بودن ناوگان آمبولانس را از دیگر چالش ها عنوان و تصریح کرد: با همکاری بنیاد برکت به زودی یک دستگاه آمبولانس برای دیشموک و یک دستگاه آمبولانس دیگر در آینده نزدیک به مرکز قلعه رئیسی واگذار خواهند شد.

طیب زادگان از کمبود پرسنل خدماتی، مطالبات پرسنل و بدهی انباشته بیمارستان به عنوان دیگر معضلات نام برد و افزود: با وجود همه محدودیت ها، تمام سعی خود را کردیم که جایی با مشکل مواجه نشویم.

وی در ادامه صحبت های خود، ویروس کرونا را فرصتی برای محک زدن حوزه درمان عنوان و بیان کرد: عملکرد حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با توجه به توان خود قابل دفاع است.

طیب زادگان با بیان اینکه تاب آوری خود را در این موضوع ثابت کردیم، تصریح کرد: این ویروس قابل پیش بینی نیست، و هم اکنون مهمترین چالش جدی، پذیرش مردمی است که کاملا بی‌خیال شده اند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

وی خواستار جمع بندی مشکلات بیمارستان در حوزه های مختلف، برنامه ریزی تقریبی، تمرکز بر تراز مالی بیمارستان، استفاده از نظرات کارشناسی و قرار دادن اصل عدالت در کارها از رییس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت شد.

همچنین ابراهیم یاری نسب، رییس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، خدمت به مردم را هدف اصلی خود عنوان و اظهار کرد: امیدوارم بتوان پاسخ این حسن اعتماد را به بهترین شکل بدهم.

به گزارش ایسنا، در پایان از زحمات دکتر طاها خادمی تقدیر و دکتر ابرهیم یاری نسب به عنوان رییس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha