به گزارش ایسنا،بنابراعلام آنی بین رسانه، تمام برندها، شرکت و یا نامهای موفقی که میشناسیم، بدون شک به تأثیر شگفتآور تبلیغات آگاه بودهاند و استفاده از رویکردهای مناسب اطلاعرسانی را در مرحلهبهمرحله توسعهشان قرار دادهاند.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که به لزوم تبلیغات در دنیای امروز آگاهید، تبریک میگوییم. حالا در قدم بعدی باید به این نکته بیاندیشیم که آیا هر تبلیغی مؤثر است؟ یا سؤال بهتر آنکه چهجور تبلیغی میتواند ما را به هدفمان نزدیکتر کند؟ این روزها که هرکدام از ما به دوربینهای باکیفیت دسترسی داریم، چرا خودمان آنچه نیاز داریم را نسازیم و از هزینهها صرفهجویی نکنیم؟ آیا میتوانیم خودمان خالق آگهی درخور توجهی باشیم یا باید به مراجعه به یک آژانس تبلیغاتی، کار را به آنها سپرد؟
به کدام آژانس تبلیغاتی مراجعه کنیم؟
واقعیت این است که با امکانات موجود این روزها شاید هرکسی بتواند تصاویری ضبط کند، آنها را به هم بچسباند و به یک ویدئوی نهایی برسد؛ ولی اجازه بدهید اسم آنها را تیزر تبلیغاتی نگذاریم.
بهترین شرکتهای تبلیغاتی همواره با در نظر گرفتن نیازهای بازار، ترندهای جهانی و شناخت دقیق مؤثرترین راههای تبلیغات، کار بهشدت دشوار و پیچیدهای دارند که از امکانات سختافزاریِ صرف بسیار فراتر است. برای مثال در کانون آنیبین که یکی از پرتجربهترین آژانسهای تبلیغاتی ایران است، تیم حرفهای و متخصصی بر فضای تبلیغات جهان نظارت دارد و هر روز اتفاقات نوآورانهی دنیای مارکتینگ، فیلمهای تبلیغاتی و تیزرهای تبلیغاتی را بررسی میکند.
آیا کیفیت تولید فیلم، تیزر و آگهی تبلیغاتی در همهجا یکسان است؟
جدا از این، کیفیت و استفاده از مجهزترین و بهروزترین سختافزارها را نیز نباید نادیده گرفت. سختافزارهایی که برای تبلیغات مدرن به کار گرفته میشود و مهارت استفاده از آنها، ازنظر هزینه بسیار گرانقیمت و سخت هستند و تهیه آنها برای کسانی که میخواهند چند ویدئوی محدود بسازند، بههیچوجه مقرونبهصرفه نیست.
در آنیبین امکانات تصویربرداری، صدابرداری و نور با آخرین فناوریهای جهانی مطابق است و فصلبهفصل با سختافزارها و نرمافزارهای جدید تغییر مییابد. شما میتوانید با مراجعه به www.anibeen.com بخشی از نمونهکارهای انجامشده توسط آژانس تبلیغاتی آنیبین را مشاهده کنید و در جریان تعرفههای آن قرار بگیرید.
انتهای رپرتاژ آگهی