• چهارشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99032113179
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد:

ورود جدی امداد به تامین تغذیه زنان باردار و کودکان شیرخوار در لرستان

ورود جدی امداد به تامین تغذیه زنان باردار و کودکان شیرخوار در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از ورود جدی امداد به تامین تغذیه زنان باردار و کودکان شیرخوار در استان خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی امروز ۲۱ خرداد در بازدید از جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: در بحث مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان و کمک‎هایی که مجموعه امداد می‌تواند انجام دهد سه پیشنهاد دارم که بخشی به جهاد دانشگاهی و بخشی نیز به ما بر می‎گردد.

وی اضافه کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در لیست مراجعه‌کنندگان جایی را برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) لحاظ کنند تا مورد و وامی که از دستمان برآید برای درمان ناباروری خانواده کمیته امداد استان انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه هزینه درمان ناباروری در جهاد دانشگاهی استان قابل مقایسه با هزینه‎های سرسام‌آور درمان در کلان‎شهرها نیست، گفت: سیاست کمیته امداد امام خمینی(ره) بر این است که از مددجویان تحت پوشش باید حمایت کند و متولی امور مربوط به مددجویان امداد است.

محمدی فارسانی با بیان اینکه ۵۳۵ هزار خانوار جمعیت لرستان است که از این تعداد ۱۰۳ هزار خانوار معادل ۲۴۰ هزار نفر تحت حمایت امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره‎مند می‌شوند، افزود: برای درمان ناباروری چنانچه خانواده‎ای نیازمند بوده و تحت حمایت امداد نباشد او را به صندوق امداد ولایت معرفی می‌کنیم و ۵ میلیون تومان وام کارگشایی بدون کارمزد با بازپرداخت ۶۰ ماه پرداخت می‎کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث کروناویروس ۱۱.۵ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد لرستان تزریق شد، اضافه کرد: برای تغذیه زنان باردار و کودکان شیرخوار ورود پیدا کرده و این افراد را شناسایی کردیم و به فروشگاه‎های مدنظر معرفی شدند، گفت: در این راستا سهم استان بین ۳۳۰۰ تا ۳۴۰۰ نفر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان کرد: برای تغذیه کودکان زیر ۵ سال آمار سالانه را از مراکز بهداشت شهرستان‌ها و استان دریافت کرده و به آنان کارت تغذیه داده و به فروشگاه‎های معتبر برای دریافت کالا معرفی می‌کنیم.

محمدی فارسانی با بیان اینکه سیل نعمت بزرگی برای کمیته امداد امام تلقی شد چراکه این نهاد رابه لحاظ ساخت و ساز و تعمیرات مسکن مددجویان  ۱۵ سال جلو انداخت، عنوان کرد:  ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات برای سیل زدگان نیازمند با باز پرداخت ۶۰ ماهه پرداخت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha