• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99031911720
  • خبرنگار : 50361

رئیس دانشگاه پیام نور اسفراین:

اساتید تا تاریخ امتحانات کتبی به دانشجویان مهلت ارزشیابی و ارائه کار عملی دهند

اساتید تا تاریخ امتحانات کتبی به دانشجویان مهلت ارزشیابی و ارائه کار عملی دهند

ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه پیام نور واحد اسفراین گفت : اساتید تا زمان درج شده در برگه انتخاب واحد جهت برگزاری امتحان کتبی موظف به ارزشیابی یا دریافت کار عملی از دانشجویان هستند.

عبدالله مفاخری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بخش نامه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تمامی اساتید این دانشگاه باید مهلت کافی جهت ارائه کار عملی یا ارزشیابی به دانشجو بدهند و از این رو انتظار مدارا با دانشجو توسط استاد مربوطه می رود.

وی افزود: در چند روز گذشته اعتراضات از سمت دانشجویان مبنی بر اینکه مهلت ارزشیابی بعضی از اساتید به پایان رسیده و آنان از زمان معین شده اطلاعی نداشتند به دانشگاه رسیده است.

مفاخری تاکید کرد : دانشجویان نگران نباشند تا زمان امتحان کتبی مهلت ارزشیابی مجازی وجود داد اما این به معنای اینکه دانشجو هر زمانی اراده کند استاد باید از او امتحان بگیرد نیست بلکه به این معنا لست که اگر دانشجویی در مهلت مقرر شده به علل مختلف بیماری، قطعی اینترنت  یا هر دلیل موجه دیگری نتوانست آنچه استاد از او خواسته است را به انجام برساند می تواند در مهلت دیگر به نحوی که استاد اعلام کند امتحان دهد.
وی همچنین افزود: دانشجویانی که استاد از آنان به هر دلیلی ارزشیابی نمی کند اعتراض خود را به بنده برسانند تا رسیدگی شود.

 مفاخری در خصوص وارد کردن نمره دانشجویان در سامانه گلستان تصریح کرد: تا زمانی که دانشجو به طور کامل شهریه پرداخت نکند و به نوعی بدهکار تلقی شود، نام وی در لیست استاد جهت وارد کردن نمره ارزشیابی مشاهده نمی شود  اما جای نگرانی وجود ندارد و به محض پرداخت کامل شهریه، استاد می تواند نمره را وارد کند اما تمامی دانشجویان پیگیر ارزشیابی اساتید باشند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha