• پنجشنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99031509052

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

نگاه نظارتی مجلس جدید، قوی تر خواهد بود/نبود شرایط قابل قبول در حوزه عدالت اجتماعی

نگاه نظارتی مجلس جدید، قوی تر خواهد بود/نبود شرایط قابل قبول در حوزه عدالت اجتماعی

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، گرمه‌وجاجرم، رازوجرگلان، مانه‌وسملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: گستردگی قانون موجب ایجاد مشکلاتی همچون اختلاس، پولشویی‌ شده است و به نوعی برخی از افراد از قانون علیه کشور استفاده می‌کنند.

 محمدوحیدی در نشست خبری که ۱۵ خرداد ماه در بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون 12 هزار قانون مصوب شده است، اضافه کرد: قوانین باید سبک سازی شوند و در حال حاضر نیز 260 لایحه در نوبت قانون‌گذاری هستند اما مجلس جدید به دنبال سبک‌سازی و بازنگری در قوانین گذشته است.

وی با بیان اینکه ایجاد قوانین زیاد به عنوان امتیاز نیست، تاکید کرد: قوانین باید هم‌پوشانی داشته باشند و تعدد قوانین به عنوان امتیاز محسوب نمی‌شود.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس  با بیان اینکه خراسان شمالی از لحاظ شاخص های اقتصادی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، افزود: پنج صنعت مهم در استان مانند پتروشیمی، آلومینیای جاجرم، شرکت سیمان و... وجود دارد که باید از ظرفیت‌های این صنایع به درستی در استان استفاده شود.

وحیدی با تاکید براینکه کلنگ‌زنی فاز دوم پتروشیمی انجام شده، اضافه کرد: مدتی پیگیری این فاز متوقف شده بود اما نمایندگان فعلی به طور قطع به دنبال به نتیجه رسیدن این طرح خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در سند توسعه استان کشاورزی در اولویت است، تاکید کرد: زمانی که اولویت شهر یا استانی موضوعی مطرح می‌شود باید سرمایه‌گذاری نیز به میزان مطلوبی وجود داشته باشد.

وحیدی با تاکید براینکه سرمایه‌گذاران به دنبال استان‌های مرکزی هستند، اضافه کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در بین خراسان رضوی و استان گلستان ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاران است، از سوی دیگر باید شرایط ویژه‌تری برای سرمایه‌گذارانی که در مناطق کمتر برخوردار سرمایه‌گذاری می‌کنند وجود داشته باشد.

وی با تاکید براینکه نگاه نظارتی مجلس جدید قوی‌تر خواهد بود، افزود: در حوزه عدالت اجتماعی شرایط قابل قولی نداریم و این مسئله نیازمند نظارت دقیق‌تر مجلس بر اجرای قوانین و مصوبات است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس جدید در همراهی با دولت به دنبال مچ‌گیری نیست و از طرفی نیز قرار نیست وکیل الدوله باشد.

وحیدی تصریح کرد: مردم انتخاب کردند که گسترده‌ترین تغییر را در مجلس شورای اسلامی ایجاد کنند و همین مسئله نشان از رضایت و یا عدم رضایت مردم از عملکردهای دوره‌های گذشته دارد.

وی در رابطه با محور بجنورد به جنگل گلستان، بیان کرد: برای این پروژه 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در جلسات هیات دولت نیز مصوب شده است که پیگیر خواهیم بود تا پایان دولت حاضر این پروژه به انجام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha