• شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99030301331
  • خبرنگار : 30054

نکات مهم برای خرید چمن مصنوعی که فروشندگان به شما نمی‌گویند!

نکات مهم برای خرید چمن مصنوعی که فروشندگان به شما نمی‌گویند!

چمن مصنوعی و مواد پتروشیمی؛ بله درست است مواد پتروشیمی که در ساخت و تولید تک تک اجزا آن مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مهم است؛ برای مثال چمن مصنوعی تزئینی که در برخی از کارخانه‌های ناشناخته کشورهای همسایه تولید می‌گردد همه از بدترین مواد پتروشیمی می باشد و شاید شما را دچار دردسر کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه چمن مصنوعی، چمن مصنوعی که از بهترین مواد تولید شده باشد همانند فرش‌های داخل خانه است و معمولا هیچگونه آسیبی به شما نخواهد رساند، مهم اینجاست که هرچه از شرکت‌های معتبر و تخصصی چمن مصنوعی استفاده بکنید بهتر است برای مثال شرکت نیوساد چمن مصنوعی‌های بسیاری را در ایران، عراق و افغانستان پخش می‌کند که بهترین آنها می‌تواند چمن مصنوعی تزئینی نیوساد باشد.

ضد آفتاب بودن چمن مصنوعی طبق استاندارد و کاملا قابل ارائه، می‌دانید این موضوع آن قدر مهم است که بسیاری از کسانی که چمن مصنوعی با گارانتی را هم خریداری کرده‌اند، بعدها متوجه شده‌اند که چون چمن مصنوعی خریداری شده دارای آنتی یو وی نیست حتی در آفتاب‌های بسیار کم تهران و اصفهان هم سوخته‌اند و از بین رفته است،  اما  چمن مصنوعی نیوساد که در سایت grassiran۲۴.com هم بسیار آن را معرفی کرده‌اند دارای آنتی یو وی می‌باشد و مهم‌تر آن که این فروشگاه اینترنتی چمن مصنوعی grassiran۲۴.com دارای اینماد دو ستاره می‌باشد.

لاتکس چمن مصنوعی در این  مورد در روزهای اول چمن مصنوعی در ایران واقعا مشکل ساز شده بود خصوصا در فصل‌های سرما اما چرا و چطور؟ جالب اینجاست که چمن مصنوعی را روی یک لایه‌ای به نام چتایی چمن مصنوعی می‌بافند که معمولا هم وارداتی هست و پس از آن که بافته شد وارد بخشی می‌شود که بر روی پشت چمن مصنوعی ماده‌ای را می‌ریزند که باعث بشود نخ‌های چمن مصنوعی روی این لایه محکم تا سالیان سال ایستادگی کنند اما جالب اینجاست که بسیاری از کارخانه‌های چینی از ماده‌ای چسب مانند استفاده می‌کنند که این موکت چمن مصنوعی یا فرش چمن مصنوعی را در فصل سرما همانند یک تخته چوب سفت می‌کند ولی زمانی که کالا و محصول درستی باشد از مواد لاتکس برای این کار استفاده می‌کنند و چمن مصنوعی را لایه‌ای نرم می‌سازد و در زمان خرید تکه‌ای از فرش را خم کنید ببینید همانند فرش‌های خانگی خم می‌شوند یا اینکه حالت شکنندگی بوجود می‌آید؟ البته اگر از فروشندگان چمن مصنوعی هم بپرسید یا از سایت grassiran۲۴.com فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی خریداری کنید این مورد رفع خواهد شد.

قیمت چمن مصنوعی واقعا چرا اینقدر متفاوت است؟ چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی که به طور کلی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند که در این بخش کلا در مورد خرید چمن مصنوعی تزئینی صحبت خواهیم کرد آن هم اینکه برای مثال چمن مصنوعی نیوساد چون از نخ چمن مصنوعی هلندی استفاده می‌کند و متریال جنس اصلی معمولا قیمت‌های آن با کالاهای دیگر کمی بالاتر است ولی واقعا نیاز شما را تا سال‌ها مرتفع می‌سازد برای خرید چمن مصنوعی تزئینی می‌توانید با فروشگاه اینترنتی grassiran۲۴.com مراجعه کنید.

فروش چمن مصنوعی به چه صورت است؟ فروش چمن مصنوعی هم همانند بیشتر منسوجات قوانین خود را دارد برای مثال چمن مصنوعی هم همانند موکت‌های مرغوب می‌توان متراژ زوج خریداری کرد برای مثال می‌شود ۴ مترمربع خریداری کرد یا مثلا اگر نیاز به ۹ متر مربع چمن مصنوعی برای تراس یا اتاق خواب دارید  قاعدتا باید ۱۰ متر مربع خریداری کنید می‌دانید چرا؟ چون تمام عرض رول‌های چمن مصنوعی دو متر و چهار متر هستند و برای همین موضوع فروش چمن فقط به صورت زوج در کل دنیا است، مگر آن که انتهای رول چمن مصنوعی مانده باشد.

نصب رایگان چمن مصنوعی واقعیت دارد ؟

با خیال راحت برایتان توضیح بدهم که امکان ندارد چمن مصنوعی را خریداری کنید که سود خوبی روی آن نشده باشد که  برای هر متر مربع هم که حدودا در سال ۹۹ بابت هر متر مربع نصب چمن مصنوعی ۱۵ هزارتومان اخذ می‌گردد البته کاملا قیمت نصب چمن مصنوعی به روز محاسبه می‌شود و کرایه حمل هم که تقریبا در داخل تهران حدود ۱۰۰ هزار تومان هست پس چطور می‌توان با سود ۱۰%  این کار را انجام داد ؟ بعضی از موارد واقعا جای فکر دارد  که چرا و چطور ؟! کسی که 10 متر چمن مصنوعی خریداری کرده، مثلا متری ۸۰ هزار تومان کل پرداخت آن شده، ۸۰۰ هزارتومان یعنی به زبان ساده هر متر مربع 10 هزار تومان سود کرده، یعنی کلا ۸۰ هزار تومان  خوب حالا یک کرایه حدودا و تقریبا ۵۰ هزارتومان داشته باشد و یک قوطی چسب تقریبا ۴۵ هزارتومان و هزینه رفت و آمد نصاب و دستمزد نصاب آن هم تقریبا ۵۰ هزار تومان پس ۸۰ هزار تومان سود در قبال ۱۴۵ هزار تومان هزینه آیا شدنی است؟ حتی با سود ۲۰ درصد هم که در نظر بگیریم خواهیم دید هزینه‌های دفاتر تلفن و غیره را هم پوشش نخواهد داد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha