• پنجشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99022518173
  • خبرنگار : 50072

افزایش خرید آنلاین با شیوع همه‌گیری کووید-19

افزایش خرید آنلاین با شیوع همه‌گیری کووید-19

ایسنا/خراسان رضوی بر اساس آمار روزانه شرکت تبلیغات راکوتنRakuten ، با خانه‌نشینی کروناویروس میزان سفارش خرید آنلاین در استرالیا 49درصد افزایش یافته است.

به گزارش ادورتایزمینت نیوز، این شرکت اطلاعات خرید آنلاین از شبکه‌های وابسته خود یعنی بیش از 200 خرده‌فروش استرالیا را برای آشکار کردن دیدگاه جدید مشتریان در مورد خرده‌فروشی آنلاین محلی بررسی کرده است.

این تحقیق تاثیر همه‌گیری کروناویروس و متعاقب آن محدودیت‌های خانه‌نشینی بر زندگی میلیون‌ها استرالیایی را نیز تحلیل کرده است.

با نگاهی به آمار ماه‌های اخیر، از ماه فوریه تا ماه مارس 28 درصد و از ماه مارس تا ماه آوریل  29 درصد افزایش خرید آنلاین مشاهده می‌شود.

میزان سفارش در بخش کالاهای ورزشی از ماه فوریه تا ماه مارس 600 درصد افزایش داشته است.

فروش لباس زنانه از 25 مارس تاکنون با افزایش 459 درصدی همراه بوده و از ماه مارس تا آوریل سفارش‌های آنلاین این بخش 38 درصد افزایش داشته است.

همچنین در ماه مارس افزایش 60 درصدی سفارش محصولات زیبایی و مراقبت‌های شخصی مشاهده می‌شود و این سفارش‌ها در ماه آوریل 45 درصد افزایش‌یافته است.

استرالیایی‌ها در دوران خانه‌نشینی بیشتر به مشاغل عجیب، تعمیرات و نوسازی‌ها تمایل پیدا کردند و اطلاعات فروشگاه‌های مرتبط با این موارد نشان می‌دهد که سفارش‌های بهسازی خانه از ماه مارس تا آوریل 76 درصد افزایش‌یافته است.

این اطلاعات همچنین از افزایش 51 درصدی سفارش‌ها در دسته‌بندی لوازم الکترونیکی از فوریه تا مارس و افزایش 108 درصدی از ماه مارس تا آوریل خبر می‌دهد.

خرید آنلاین حیوانات خانگی نیز با افزایش 24 درصدی از فوریه تا آوریل همراه بوده است.

در حال حاضر بازیابی در پوشاک و لوازم جانبی مشاهده‌شده که در ماه‌های فوریه تا مارس با کاهش و در ماه آوریل بهبود قابل‌توجهی یافته و 40 درصد افزایش‌یافته است.

شرکت تبلیغات راکوتن اعلام کرده است که همچنان در بخش گردشگری به دلیل بسته بودن مرزها با رکود مواجه هستیم.

در این روزها سایت‌هایی که دارای کوپن تخفیف بودند نیز شاهد افزایش میزان سفارش 25 درصدی از ماه فوریه تا مارس و 55 درصد از ماه مارس تا آوریل بودند.

استوارت مک لنان، معاون این شرکت گفت: " در این دوره عدم ثبات و عدم اطمینان، مدیریت بخش خرده‌فروشی ناشی از کووید-19 آسان نبوده است، اما این اطلاعات بیانگر دستاوردهای شفاف و مشخصی برای خرده‌فروشان با تغییر عادات خرید مشتریان است."

وی گفت: "ازآنجاکه همه ما امیدواریم زندگی مصرف‌کنندگان و خرده‌فروشان به شرایط قبل از کرونا بازگردد، دیدگاه‌های حاصل از این دوره، تجربه قابل‌توجهی برای برندهای هوشمند و مشاغل برای ظهور مجدد قوی‌تر و مجهزتر برای آینده بهتر را فراهم می‌کند."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha