• چهارشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99022417742
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار اسدآباد نوید داد

تحویل بدون واسطه گوجه به کارخانه رب اسدآباد

تحویل بدون واسطه گوجه به کارخانه رب اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: گوجه کاران اسدآبادی تولیدات  امسال خود را با خیال آسوده و بدون واسطه تحویل کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان دهند.

مجید درویشی چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در جلسه با مدیریت جدید کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: مؤسسه مالی اعتباری نور مالکیت جدید کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان را به عنوان تنها کارخانه رب اسدآباد بر عهده گرفته که در رابطه با تغییر مدیریت این کارخانه هیچ دغدغه خاطری برای بهره برداران گوجه فرنگی وجود نداشته و با خیال راحت و ضریب اطمینان بالا و بدون هیچ واسطه می توانند تولیدات امسال گوجه فرنگی خود را تحویل این کارخانه دهند.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در سطح استان همدان دارای رتبه اول تولید گوجه فرنگی است، افزود: سال گذشته ۱۳۵۰ هکتار از اراضی شهرستان به کشت گوجه فرنگی اختصاص داشت که از این میزان اراضی افزون بر ۷۰ هزار تن محصول گوجه برداشت شد.

درویشی تعهد امسال کشت گوجه فرنگی شهرستان را ۱۰۰۰ هکتار برشمرد و تصریح کرد: براساس پیش بینی ها کشت گوجه فرنگی امسال شهرستان ۲۰ درصد نسبت به این میزان تعهد سال افزایش خواهد داشت.

وی تعداد بهره برداران تولید گوجه فرنگی شهرستان را ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: شهرستان اسدآباد یکی از قطب های مهم تولید گوجه فرنگی در استان همدان بوده که هر ساله بخش عمده ای از تولیدات جالیزی این شهرستان به این محصول اختصاص دارد.

درویشی یادآور شد: کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد در سال ۹۴ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شد که این کارخانه در فصل گوجه‌فرنگی روزانه ظرفیت دریافت ۱۳۰۰ تن گوجه‌فرنگی را داراست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کارخانه ضمن دریافت گوجه‌فرنگی کشاورزان اسدآبادی و سایر شهرستان‌های استان همدان، ظرفیت دریافت و جذب گوجه‌فرنگی غرب کشور را نیز دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha