• شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99022013860

فرماندار میبد:

ادارات و ارگان‌ها با صنعت سخت‌گیرانه عمل نکنند

ادارات و ارگان‌ها با صنعت سخت‌گیرانه عمل نکنند

ایسنا/یزد فرماندار میبد از ادارات و ارگان‌ها خواست تا در سال جهش تولید در امر صنعت سختگیرانع عمل نکنند چرا که غفلت از صنعت و اشتغال، خسارات زیاد و گاهاً جبرا ناپذیری را برای کشورمان به همراه خواهد داشت.

«حسین فلاح» در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با سال جهش  تولید و رونق صنعت در شهرستان میبد در گفتگو با ایسنا گفت: میبد یکی از شهرستان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود که بیش از 40 درصد از تولید صنعت کاشی و سرامیک کشور را به خود اختصاص داده و این رونق اقتصادی در شهرستان باعث مهاجرت‌پذیری آن نیز شده است.

 وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، اظهار کرد: ادارات و ارگان‌ها در سال جهش تولید موظف هستند که در امر صنعت و تولید سخت‌گیرانه عمل نکنند چرا که غفلت از صنعت و اشتغال، خسارات زیادی را برای کشور به همراه خواهد داشت که ممکن است جبران‌ناپذیر باشد.

فلاح گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید بر این امر واقف بودند که کشور و دنیا درگیر بیماری کروناست و جهش تولید با توجه به شرایط کرونا، سخت‌تر از همیشه خواهد بود ولی لازمه  اشتغال، گردش سرمایه و کارآفرینی، تولید است که باید آن را جدی گرفت.

 فرماندار از ادارات  ارگانها خواست قانون را به گونه‌ای تفسیر کنند که اشتغال، بهتر و مناسب‌تر شکل بگیرد چرا که اگر امر تولید و اشتغال خوب باشد، قاعدتاً بازار سرمایه رونق بهتری خواهد گرفت.

فلاح در پایان نیز تصریح کرد: رونق بازار سرمایه، رکود را در بر نخواهد داشت و زمانی که رکودی در بازار نباشد، مبادلات انجام می‌گیرد و تورم به نقطه تعادل خود خواهد رسید، از این رو از ادارات و ارگان‌ها درخواست داریم به کمک تولید آمده و از هیچ کوششی در این امر دریغ نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha