• سه‌شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99021611519
  • خبرنگار : 50295

مدیرکل بهزیستی استان زنجان عنوان کرد

کاهش امکان سوءاستفاده از عواطف پاک مردم با فعالیت موسسات خیریه

کاهش امکان سوءاستفاده از عواطف پاک مردم با فعالیت موسسات خیریه

ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: سازمان‌ها و موسسات خیریه با نیت کمک خیرخواهانه و کمک به همنوع شکل می‌گیرد.

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با کمک ۷ میلیارد ریالی خیرین، اظهار کرد: نزدیک به ۳۴۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۷ میلیارد ریال از ابتدای ماه رمضان و تشکیل پویش همدلی مومنانه در بین گروه‌های آسیب‌پذیر و مددجویان بهزیستی توزیع شده که این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی افزود: پیش از این نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی در زمان شیوع بیماری کرونا نیز بسته‌های معیشتی و حمایتی در بین مددجویان توزیع شده است.

این مسئول در رابطه با سازمان‌ها و موسسات خیریه نیز، تصریح کرد: سازمان‌ها و موسسات خیریه که با نیت خیرخواهانه و کمک به همنوع شکل می گیرند نقشی بیش از آنچه به نظر می‌رسد در توسعه بخش اقتصاد و مدیریت فقر و آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایفا می‌کنند.

محمدی گفت: موسسات خیریه اعتمادسازی عمومی نسبت به کارهای خیر را افزایش می‌دهند و امکان سوء استفاده از عواطف پاک مردم با فعالیت این موسسات کاهش می‌یابد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۰ موسسه خیریه در سطح استان فعالیت می‌کنند، افزود: در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰موسسه خیریه در سطح استان فعالیت می کنند و بسیاری از خدماتی که به این موسسات واگذار می‌شود خدماتی است که دولت امکان پرداخت بهای تمام شده آن را ندارد اما موسسات و مراکز خیریه می‌توانند آن را با کیفیت بهتر و به نحو مطلوب ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین نیز می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را به حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱  نزد بانک توسعه تعاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ واریز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha