• دوشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99021510935
  • خبرنگار : 30054

مهپارس معرفی می‌کند

انواع کارتریج‌های مقرون‌به‌صرفه

اگر به دنبال کارتریج‌های ارزان قیمت هستید که به عنوان بخشی از چاپ مشاغل شما استفاده شود، ما می‌توانیم کارتریج‌های مقرون‌به‌صرفه را برای شما فراهم کنیم که بهترین عملکرد را از پرینتر لیزری شما دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مهپارس، اگر کارهای چاپی زیادی انجام می‌دهید، ممکن است احساس کنید که آیا ارزش پولی که صرف آن می‌کنید را به دست می‌آورید یا خیر، به ویژه هنگامی که شما انتظار دارید که کارتریج‌های شما بیش از آنچه طول می‌کشد عمر کنند. به طور خلاصه، عملکرد صفحه یا تعداد صفحه‌ای که حداکثر کارتریج شما باید قبل از اتمام جوهر یا تونر چاپ کند بسیار نکته مهمی است. سال‌هاست که هر تولید کننده روش‌های داخلی خود را برای محاسبه عملکرد صفحه و چرخه وظیفه دارد. این مسئله باعث ایجاد مشکلاتی شد. به عنوان مثال، طوری که شرکت HP فهمید که یکی از کارتریج‌های مشکی خود دارای چرخه وظیفه 2500 صفحه می‌باشد، کاملاً متفاوت با نحوه کار شرکت کانن بود. این موضوع، همانطور که می‌توانید تصور کنید، سردرگمی‌های زیادی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است. در این متن همانند موارد قبلی ما به معرفی کارتریج‌های پرفروش کانن و عملکرد صفحه آنها خواهیم پرداخت.

کارتریج 725 کانن

کارتریج 725 کانن مخصوص چاپگرهای کانن شما طراحی شده است. این کارتریج با داشتن یک طراحی کاملاً جمع و جور، یک تونر و درام ترکیبی است که نصب و نگهداری آن آسان و مقرون به صرفه است. این محصول از لوازم مستحکم و باکیفیتی ساخته شده است. کارتریج 725 با کیفیت عالی چاپ متن و طرح‌های گرافیکی، چاپ سریع و مطلوبی را ارائه می‌دهد. این کارتریج با استفاده از چاپگر لیزری شما قادر به کار با وضوح بالا، اسناد اداری با کیفیت حرفه‌ای را تولید می‌کند و ظرفیت تقریبی 1600 صفحه را داشته و در هزینه‌های شما صرفه جویی زیادی را به عمل خواهد آورد.

کارتریج 728 کانن

با خرید کارتریج 728 که قیمت بسیار خوبی دارد صرفه جویی مناسبی در هزینه های اضافی خواهید داشت. کارتریج 728 کانن با کیفیت بالا و ساخت کاملی همراه است. اطمینان کامل حاصل کنید که با خرید آن از فروشگاه اینترنتی مهپارس از عملکرد 1600 صفحه ای و با کیفیتی برخوردار خواهید بود. این محصول ساخته شده از قطعات اصلی Canon است که به صورت یکپارچه با چاپگر لیزری شما ارتباط برقرار می‌کند تا از کیفیت و کارایی قابل تحسین در امور شما برخوردار باشد. برای دستیابی و تهیه این کارتریج به سایت ما مراجعه کرده و در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.

کارتریج 737 کانن

کارتریج 737 کانن کیفیت و عملکرد صفحه معادل با کارتریج تونر اصلی را فراهم می‌کند. این کارتریج سازگار تحت استانداردهای کیفیت دقیق تولید می‌شود و همراه با ضمانت و رضایتمندی کامل مشتری است، بدین معنی که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کیفیتی را که از چاپگر لیزری کانن خود انتظار دارید ارائه می‌دهد. همانطور که می‌دانید برای چاپ سریع‌تر از پرینترهای لیزری استفاده می‌شود. علاوه بر این، کارتریج های لیزری به منظور ارائه نتایج بهتر و با کیفیت ترنسبت به چاپگرهای جوهر فرایندهای پیچیده‌تری را طی می‌کنند. کارتریج 737 با ظرفیت چاپ 2400 صفحه و قیمت مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای انجام کارهای چاپی شما در خانه یا اداره باشد.

ست رنگی کارتریج 125a

ست کارتریج 125a با ظرفیت بالا، برند HP و با کیفیت فوق‌العاده ، سرعت چشمگیر و قابلیت اطمینان و فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. اگر در جستجوی بهترین و به‌صرفه‌ترین کارتریج تونر خود هستید، پس به جای مناسبی رسیده‌اید. ما بهترین کیفیت کارتریج پرینتر HP را به شما ارائه می‌دهیم. این مدل با ظرفیت بالا به ویژه برای تصاویر حرفه‌ای، چاپ عکس و خروجی با کیفیت ایده آل بسیار مناسب است که با این کار چهار چاپگر رنگی در هزینه‌های خود در هر خرید کارتریج 125a صرفه‌جویی می‌کنید. کارتریج‌های HP دارای گواهینامه‌های معتبری است. این محصول با عملکرد 1400 صفحه دارای کیفیت بالایی است که به گونه‌ای طراحی شده که بالاترین سطح عملکرد ، طول عمر و مقرون‌به‌صرفه بودن را داشته باشد. ما به شما همان کیفیت چاپ عالی را هر بار در هر کارتریج می‌دهیم.

ارزان‌ترین کارتریج با توجه به قیمت آن به سادگی مشخص می‌شود. در عوض، از کارتریج های جوهر ارزان قیمت دوری کنید، زیرا از کیفیت پایینی برخوردار هستند. ارزان‌ترین کارتریج پرینتر به احتمال زیاد یکی با بازده صفحه و هزینه کم برای هر صفحه مشخص می‌شود. سایت مهپارس یک لیست کاملی از کارتریج‌های جوهر افشان، کارتریجهای لیزری، کیت‌های شارژ مجدد و سایر لوازم برای فروش ارائه می‌دهد. قیمت‌های ما مناسب بوده و خدمت رسانی به مشتری در این زمینه بی‌نظیر است. ما در کارتریج‌های تونر با کیفیت بالا که نتایج چاپ بی عیب و نقصی را ارائه می دهند ، تخصص داریم. کارتریج‌های ما با ضمانت پشتیبانی می شوند.از ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان در لذت ببرید که پردازش سریع سفارش شما را تضمین می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی