• چهارشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99021007328
  • منبع : نمایندگی اردبیل

همزمان با ماه مبارک رمضان

رزمایش کمک‌های مومنانه اردبیلی‌ها برگزار شد

رزمایش کمک‌های مومنانه اردبیلی‌ها برگزار شد

ایسنا/اردبیل همزمان با ماه مبارک رمضان و در دستگیری از نیازمندان نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه اهالی استان اردبیل و خیرین برگزار شد.

امروز 10 اردیبهشت در این رزمایش که در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و در تاسی به سیره امیرالمومنین علی(ع) آحاد مختلف مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران پای کار آمدند تا در این شرایط سخت اقتصادی کمک‌کار نیازمندان و محرومان باشند.

سردار جلیل بابازاده خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اهالی استان در دستگیری از فقرا و نیازمندان با همت سپاه حضرت عباس(ع) و پایگاه‌های بسیج بیش از 15 هزار بسته موادغذایی و مایحتاج ضروری مردم تهیه و توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله بعدی آن همزمان با نیمه رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت برگزار خواهد شد که در آن مرحله نیز 15 هزار بسته مواد غذایی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مرحله سوم این رزمایش نیز در آستانه عید سعید فطر برگزار خواهد شد تا کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی در دستگیری از گروه‌های نیازمند جامعه توزیع و در اختیار اقشار نیازمند واقعی قرار گیرد.

بابازاده با قدردانی از نهادهای حمایتی و گروه‌ها و اقشار خیرخواه استان اردبیل در کمک به برگزاری شایسته و آبرومند این رزمایش بیان کرد: با تاکیدت مقام معظم رهبری سپاه استان در این حرکت خداپسندانه ورود پیدا کرده تا بخشی از وظایف و رسالت اجتماعی و فرهنگی خود را انجام دهد.

وی به شناسایی خانواده‌های نیازمند با محوریت پایگاه‌های بسیج اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم تا در مناطق مختلف شهرهای استان اقشار آسیب‌پذیر در این شرایط اقتصادی سخت و کرونایی که کمترین درآمد ماهانه را دارند، شناسایی کنیم تا این کمک‌ها تحویل خانواده‌های نیازمند شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: در دو مرحله باقیمانده ما به شدت نیازمند مساعدت توانمندان در دستگیری از نیازمندان هستیم تا به عنوان یک حلقه واسط عمل کرده و کمک و نیت خیرخواهانه آنها را به انجام رسانده و به دست گروه‌های کم درآمد جامعه برسانیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه استاندار اردبیل نیز در این رزمایش با اشاره به احساس مسئولیت جمعی اهالی استان در حوزه‌های مختلف و انجام رسالت اجتماعی اظهار کرد: امروز همه اقشار جامعه که گاه خودشان نیز نیازمند هستند، با احساس مسئولیت پای به میدان گذاشتند تا دستگیر دیگران باشند و در این ماه مبارک سفره هیچ نیازمندی خالی نباشد.
اکبر بهنامجو تصریح کرد: مقام معظم رهبری در آستانه ماه مبارک رمضان در فرمایشی حکیمانه همه ایرانیان را به همدلی و مواسات فراخواندند تا در روزهای سخت در کنار هم بوده و با کمک و مساعدت اجازه ندهند غم نداری و فقر بر چهره بخشی از افراد جامعه بنشیند.
وی خاطرنشان کرد: این رزمایش در سه مرحله و برای توزیع 45 هزار بسته غذایی، شناسایی افراد نیازمند به ویژه در مناطق حاشیه شهرها و گروه‌هایی که درآمدی در این ایام نداشتند، انجام شده تا با همت سپاه استان و خیرین این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha