• دوشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99020100327
  • خبرنگار : 30054

چگونه کسب و کار خودرا اینترنتی کنیم؟

آموزش ساخت سایت و استفاده از فروشگاه ساز

آموزش ساخت سایت و استفاده از فروشگاه ساز

کسب و کارهای زیادی در حال حاضر به دنبال تحول هستند و به همین خاطر با ساخت سایت سعی دارند تا این مشکل را حل کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سرور، سایت یکی از بهترین ابزارها برای تحول کسب و کارها است و به شما کمک می‌کند تا حضوری فعال در این عرصه داشته باشید. با ساخت سایت می‌توان بسیاری از کارها را به راحتی انجام داد. ساخت سایت عملیات پیچیده‌ای ندارد که نیاز به مهارت و تخصص خاصی داشته باشد. زمانی اگر کسی می‌خواست سایتی داشته باشد حتما باید برای ساخت سایت با شرکت‌ها و افراد متخصص قرارداد می‌بست و فرد طراح باید حتما از علم و تخصص بالایی در زمینه کدنویسی برخوردار بود. اما امروزه این چنین نیست و برای ساخت سایت فقط باید یکسری اقدامات ابتدایی را مدنظر قرار داد. ساخت سایت شما به وسیله سایت ساز زمان زیادی نمی‌برد و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید سایت خود را داشته باشید.

در وب سایت، کسب و کار شما مقیاس پذیر است

شما صاحب هر کسب و کاری که هستید می‌توانید سایتی داشته باشید و با این سایت وارد دنیای بزرگ وب شوید. ورود شما به دنیای وب از طریق ساخت سایت کمکتان می‌کند تا در مسیر رشد حرکت کنید. انواع مختلف سایت وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. در حال حاضر سایت‌های زیادی وجود دارد که براساس موضوع دسته‌بندی شده‌اند و خدمات خود را به مخاطبان ارائه می‌دهند. برای ساخت سایت ابتدا موضوع خود را مشخص کنید. سپس با استفاده از سیستم‌های تولید محتوایی مانند وردپرس، جوملا یا دروپال سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید. این سیستم‌های مدیریت محتوا که برای ساخت سایت به کار می‌روند در حال حاضر جزو پرطرفدارترین ها هستند و طبق آمارها بیش از ۷۵۰ میلیون سایت تنها با وردپرس طراحی شده است.

سایت شخصی، سایت سازمانی، سایت فروشگاهی، سایت های تبلیغی، سایت های سرگرمی، سایت‌های کاتالوگی، سایت خبری، سایت کسب و کار، سایت پورتال، سایت‌های مالتی مدیا، سایت‌های آموزشی و ... از انواع مختلف موضوعات سایت است و می‌توان در ساخت سایت از این موضوعات استفاده کرد.

چگونه سایت فروشگاهی ایجاد کنیم؟

یکی از موضوعات سایت که طرفداران بسیاری دارد سایت فروشگاهی است. فروشگاه ساز ایران سرور ابزاری است که با استفاده از آن می‌توان اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرد. این ابزار آنلاین با جمع‌آوری تمام امکانات طراحی، راه‌اندازی سایت را برای شما آسان خواهد کرد. فروشگاه ساز ابزار مورد نیاز برای ساخت یک سایت فروشگاهی را برای شما در یک پکیج جمع‌آوری کرده است و کافی است تا تصمیم خود را برای ساخت سایت فروشگاهی خود بگیرید.

توجه داشته باشید که ساخت سایت توسط شما تنها کافی نیست و شما باید بعد از آن مراقب سایت خود باشید. شما همیشه باید سایت خود را به‌روز نگه دارید و از ابزارهای سئو برای بهتر دیده شدن در نتایج گوگل استفاده کنید. در حال حاضر سایتی که شما طراحی می کنید باید ریسپانسیو باشد. به این معنا که اگر کاربری سایت شما را روی گوشی یا تبلت خود باز کرد به همان کیفیتی باشد که روی مانیتور نمایش داده می‌شود.

ارزش‌های یک سایت ساز زمانی مشخص می‌شود که سرعت سایت ساخته شده مورد قبول باشد. رابط کاربری آسان نیز از دیگر مزایای ساخت یک سایت محسوب می‌شود. پشتیبانی از سایت ساز بسیار آسان است، اما در صورتی که نیاز به کمک داشته باشید علاوه بر آموزش های اینترنتی می توان از متخصصان نیز کمک گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی