• یکشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99013118176
  • خبرنگار : 71560

نماینده مردم سمیرم:

دولت نمی‌تواند به تنهایی از نیازمندان حمایت کند/ مردم باید دست به دست هم دهند

دولت نمی‌تواند به تنهایی از نیازمندان حمایت کند/ مردم باید دست به دست هم دهند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: مردم باید در این روزها دست به دست هم داده و افرادی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند، در قالب رزمایش کمک به نیازمندان دست دیگران را بگیرند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری و نقش نهادهای رسمی و غیر رسمی، مسئولان و مردم در رزمایش کمک به نیازمندان، بیان کرد: مشکلاتی که کرونا در این روزها به وجود آورده بسیار جدی است. شیوع این ویروس بر روی فعالیت اکثر کسب و کارها تاثیر گذاشته و کارگران و فروشندگان که به صورت روزانه درآمد داشتند، در چند ماه اخیر به شدت در تنگنا قرار گرفته اند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه اظهار کرد: اقشار آسیب پذیر نیز این روزها بیش از گذشته در شرایط سخت تری قرار گرفته اند. دولت نیز اقداماتی را برای شناسایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر انجام داده است اما باتوجه به شرایط، کمک های دولت چندان کافی نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: مردم باید دست به دست هم داده و افرادی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند می توانند در قالب رزمایش کمک به نیازمندان دست دیگران را بگیرند. البته این همکاری و مشارکت باید با حفظ حرمت افراد انجام شود، همان طوری که حضرت علی (ع) به صورت مخفیانه برای نیازمندان مواد غذایی تهیه می کردند.

سلیمی در پایان تاکید کرد: مسئولان، نهادها و مردم می توانند به صورت هماهنگ و منسجم با مشارکت در این پویش افراد نیازمند را شناسایی و به آن ها کمک کنند. باید به گونه ای عمل شود که همه افراد شناسایی شده و از آن ها حمایت شود. لازمه این امر هماهنگی و انسجام در قالب این پویش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۳۱ ۰۹:۵۶

با پول هاي رانت و اختلاس افرادي مثل خاوري ، زنجاني ، هدايتي ، ساشا سبحاني و پدرش ،....... هاي ديگه ميشد يكسال به مردم پول داد و تو قرنطينه باشن ! دولت چه كار كرده ؟ تو زلزله مردم ، تو سيل مردم ، تو كرونا مردم ، ماشين زير پاي خودت و بچه هات چيه ؟ خونت كجاست ؟ من جوون بيكار با هزارتا آرزو ! شماهايي كه... خجالت بكشيد ! ماليات ميگيريد ، خمس و زكات و فطريه ميگيريد ، صندوق صدقات پول ميگيريد ، قيمت ها ١٠ برابر شده ! ... بابا از جوووني هيچي نفهميدم هيچي ! بچه هاتون تو دانشگاههاي آمريكايي با شهريه هاي ميلياردي درس ميخونن ! ما اينجا داريم براي يك لقمه بال بال ميزنيم ! ... !

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۳۱ ۱۱:۰۰

اونوقت دولت میتونه امثال مرجان آل آقا و خاوری ها رو با میلیاردها پول که حق ماست ...اونوقت دولت پول داره حقوقهای نجومی بده به ...کی میخواید این توهین به شعور مردم رو تموم کنید؟هر چیزی دیگه حدی داره از حد که بگذره تبعاتش خیلی بد خواهد بود.لاقل سکوت کنید!