• دوشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99011809454

فعالیت مطب برخی پزشکان در یزد بلامانع اعلام شد

فعالیت مطب برخی پزشکان در یزد بلامانع اعلام شد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد فعالیت مطب برخی پزشکان و موسسات بخش خصوصی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع اعلام کرد و گفت: فعالیت مطب سایر متخصصین و کلیه موسسات توانبخشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

دکتر «محمود نوری شادکام» در نامه‌ای به سازمان نظام پزشکی استان یزد اعلام کرد: در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کاهش ابتلا به کرونا ویروس و جلوگیری از سرگردانی بیماران غیر مبتلا، فعالیت مطب متخصصین داخلی، عفونی، اطفال، زنان، فوق ریه، مشروط به انجام نوبت‌دهی به نحوی که از تجمع بیماران در محل مطب جلوگیری گردد، بلامانع است ولی فعالیت مطب سایر متخصصین و کلیه موسسات توانبخشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی کلیه مطب‌های دندانپزشکی یزد، گفت: اعمال مرتبط با زیبایی و لاغری، اسپیرومتری، اندوسکوپی، کلونوسکوپی، برونکوسکوپی غیراورژانسی ممنوع است.

نوری شادکام تصریح کرد: انجام سونوگرافی، سی تی اسکن، ام ار ای و اکوکاردیوگرافی غیراورژانسی ممنوع است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بیان کرد: انجام کلیه اعمال جراحی الکتیو در بیمارستان ها و مراکز جراحی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع بوده و صرفاً مجاز به انجام اعمال جراحی اورژانسی خواهند بود.

وی ادامه داد: پذیرش کلیه بیماران در بیمارستان ها با رعایت اصول علمی مراقبت و پیشگیری از کرونا صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا، نوری شادکام در پایان نیز خاطرنشان کرد: زمان شروع به کار بقیه مطب‌ها و موسسات پس از پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی، مجدداً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha