• شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99010904171
  • خبرنگار : 50115

کاهش ۳۰ درصدی تردد راه های استان در هشتم فروردین

ایسنا/اصفهان معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از روند کاهشی تردد در راه‌های استان از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا هشتم فروردین ماه خبر داد و گفت: بعد از اجرای محدودیت های تردد در کشور، کل تردد استان در روز هشتم نسبت به هفتم فروردین ماه ٣٠ درصد کاهش داشته که بیشترین میزان کاهش از ابتدای طرح پس از روز نخست است.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین ماه، ۶ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۴۹۹ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۶۱ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام به ترتیب ۶۷ و ۶۸ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان ۴۹۹ هزار و ۶۶۲ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۴۵۰ هزار و ۲۹۸ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی هر سال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال به دنبال پیشگیری از سفرهای نوروزی هستیم.

صلواتی با تاکید بر اینکه با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، برخی محورها همچنان تردد بالایی دارند، گفت: بعد از اجرای محدودیت های تردد در کشور و اعمال جرایم، کل تردد استان در روز هشتم نسبت به هفتم فروردین ماه ٣٠ درصد کاهش داشته که بیشترین میزان کاهش از ابتدای طرح پس از روز نخست است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز هشتم فروردین ماه ۱۲۲ هزار تردد در محورهای استان ثبت شد که ۲۹ هزار و ۶۷۳ مورد آمار تردد ورودی و ۲۹ هزار و ۵۲ مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha