• پنجشنبه / ۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99010703541
  • خبرنگار : 30105

درپی انتشارتعطیلی پمپ بنزین های زابل:

فرماندارزابل: مردم به شایعات توجه نکنند/ هیچ پمپ بنزینی تعطیل نخواهدشد

فرماندارزابل: مردم به شایعات توجه نکنند/ هیچ پمپ بنزینی تعطیل نخواهدشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زابل گفت: تمامی جایگاه های سوخت و پمپ های بنزین همچون قبل به ارائه خدمات دهی به شهروندان مشغولند و هیچ جایگاهی تعطیل نمی باشد و مردم به شایعات توجه نکنند و می توانند باخیال راحت بنزین مورد نیازشان را تامین کنند.

دربین مردم خبری مبنی بر اینکه از سوی فرمانداری زابل به جایگاههای سوخت بخشنامه شده تا ساعت ۲۴  پنجشنبه مورخ ۶ فروردین ۹۹ جایگاههای بنزین مجازبه تحویل سوخت به شهروندان می باشند و از فردا تمامی جایگاهها تعطیل می باشند، دست بدست می شد و از ظهر امروز این خبر قوت گرفت و درفضای مجازی نیز دربین مردم دست بدست شد و براساس مشاهدات میدانی، هجوم مردم به جهت بنزین زدن خودروهویشان به اندازه ای بود که صفهای بسیار طولانی را در تمامی جایگاههای سوخت بنزین شاهد بودیم.

فرماندار زابل گفت: متاسفانه برخی افراد بصورت کاملا مغرضانه و هدفمند با انتشاراخباری کاملا بی پایه و اساس در پی ایجاد تنش در بین مردم و درفضای مجازی هستند.

غلامرضا گنجی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از مردم سیستان می خواهیم که به هیچ عنوان به شایعات توجه نکنند و اخبار صحیح را از رسانه ها و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا جایگاه ها و پمپ های بنزین در زابل از فردا جمعه ۸ فروردین ۹۹ تعطیل خواهد شد یا خیر؟، تصریح کرد: اخبار منتشر شده دربرخی شبکه های  اجتماعی و فضای مجازی به هیچ وجه صحت ندارد و مردم نباید به این شایعات توجه کنند.

وی اضافه کرد: تمامی جایگاه های سوخت و پمپ های بنزین همچون قبل به ارائه خدمات دهی به شهروندان مشغولند و هیچ جایگاهی تعطیل نمی باشد و مردم می توانند با خیال راحت بنزین مورد نیازشان را تامین کنند.

فرماندار زابل از مردم خواست تا از ازدحام بیش از حد در صفهای پمپ بنزین جدا خودداری کرده و اطمینان داشته باشند که هیچ جایگاهی تعطیل نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha