• سه‌شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98122720886
  • منبع : نمایندگی سمنان

رتبه اول استان در حمایت از ایتام/۲۵ درصد حامیان ایتام سمنان غیربومی‌اند

رتبه اول استان در حمایت از ایتام/۲۵ درصد حامیان ایتام سمنان غیربومی‌اند
تصویر تزئینی ست

ایسنا/سمنان قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: طرح اکرام ایتام استان سمنان با تحقق ۱۳۰ درصدی برنامه در جایگاه نخست کشور قرار گرفت و در پویش جذب حامی در استان سمنان که در سال جاری آغاز شده است بیش از سه هزار حامی جذب شده است.

محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون افراد تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا بیش از ۱۱میلیارد  ۵۰۰ میلیون تومان از حمایت حامیان خود بهره‌مند شدند، تصریح کرد: بر این  اساس ۱۳۰ درصد تعهد این نهاد در حوزه اکرام ایتام محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: استان گیلان با تحقق ۱۲۶ درصدی  و استان فارس با تحقق ۱۲۵ درصدی در طرح اکرام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام و ایتام و شفا با هدف جذب هرچه بیشتر کمک‌های نقدی و غیر نقدی و حمایت‌های معنوی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند ماهانه و یا در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف کمک‌های خود را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

 وی با اشاره به آغاز جذب پویش جذب حامی در استان سمنان در سال جاری خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلفی از جمله کارمندان ورزشکاران اساتید و بازاریان کسبه معلمان کارگران و همه سایر اقشار مردم در این پویش شرکت کردند و حمایت از چهار هزار کودک نیازمند استان سمنان را برعهده گرفتند.

قوسی تصریح کرد: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است. مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir/در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

به گزارش ایسنا ۱۲ هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده دارند که ۷۵ درصد بومی استان  و ۲۵ درصد خارج از استان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha