• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98122620011
  • منبع : نمایندگی همدان

جریمه یک میلیاردی متخلفان طرح کرونا در همدان

جریمه یک میلیاردی متخلفان طرح کرونا در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل ۱۸۶ فقره پرونده تخلف با محکومیت یک میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۰۰ ریالی در قالب طرح کرونا در سطح استان خبر داد.  

علیرضا حسن پور گفت: طرح نظارت بر تسهیل عرضه ملزومات بهداشتی در قالب طرح کرونا از سوم اسفندماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با همکاری سایر مراجع نظارتی تاکنون ۵۸۷ واحد مرتبط شامل داروخانه، تجهیزات پزشکی، عطاری، لوازم ساختمانی و ... توسط ۱۲۳ اکیپ در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته و ۱۸۶ فقره پرونده تخلف با محکومیت یک میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۰۰ ریال تشکیل شده است.  

حسن پور ادامه داد: در همین رابطه از شروع طرح تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار عدد انواع دستکش، ۴۲ لیتر الکل، ۴۵۰ عدد ماسک، مقادیری اسپری و محلول ضدعفونی درمانگاهی در همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد کشف شده و پنج واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند. 

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، وی اظهار کرد: واحدهای شناسایی شده توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی تخلفاتی از قبیل احتکار، گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا، عرضه و فروش کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت و ... مرتکب شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در بخش دیگری از تشکیل ۱۸۸ پرونده در طرح نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت ۱۳۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی تعزیرات از ۱۰ اسفند آغاز شده و تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در طرح نوروزی تا روز گذشته ۴۶۹ واحد صنفی استان همدان مورد بازرسی قرار گرفته که ۱۸۸ پرونده تشکیل شده است.

حسن پور با اشاره به گشت مشترک تعزیرات خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱۰ اکیپ گشت مشترک از ۴۸۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آورده اند که ۱۸۸ فقره پرونده تشکیل شده است که میزان محکومیت این متخلفان ۱۳۴ میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.     

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha