• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98122619708
  • خبرنگار : 50163

خرم‌دره‌ای‌ها به استقبال بهار می‌روند

خرم‌دره‌ای‌ها به استقبال بهار می‌روند

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره از آغاز عملیات کاشت گل‌های فصلی و زیباسازی منظر شهری و رنگ‌آمیزی جداول توسط شهرداری همزمان با فرا رسیدن فصل بهار خبر داد.

امیرهوشنگ نوری‌آرا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری، عملیات کاشت گل‌های فصلی در سطح معابر، بوستان‌ها، میادین و غیره توسط واحد فضای سبز شهرداری و رنگ‌آمیزی جداول و المان‌ها توسط واحد زیباسازی شهرداری در حال اجرا است.

وی افزود: کاشت گل و گیاه‌، رنگ‌آمیزی نیمکت‌ها و جداول خیابان‌ها، تعمیر و نظافت المان‌ها، مرمت آبخوری‌های معیوب، ترمیم جداول، آب‌نماها، تابلوهای راهنمایی و رسیدگی و نظافت سرویس‌های بهداشتی، از جمله اقدامات این حوزه در راستای ساماندهی و آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار سال ۹۹ است.

نوری‌آرا تصریح کرد: همچنین در راستای ایجاد فضایی دلپذیر و زیبا و باطراوت برای استفاده و ایجاد روحیه در شهروندان، فرش‌های گل در طرح‌های متنوع، در میادین اصلی و سایر معابر و بوستان‎های سطح شهر ایجاد می‌شود و چند روز آینده با کاشت گل‌های فصلی و رنگ‌آمیزی جداول و نیمکت‌ها، شهر جلوه دیگری از زیبایی به خود خواهد گرفت که امیدواریم در شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور بتوانیم گام مثبتی از نظر حفظ روحیه شهروندان برداریم.

شهردار خرم‌دره با تاکید بر این‌که شهر متعلق به همه است و تک‌تک افراد جامعه باید در حفاظت از اموال عمومی کوشا باشند، ادامه داد: برای زیبایی شهر، تنها همت شهرداری کافی نیست، بلکه از شهروندان نیز انتظار همکاری در زمینه حفظ و نگه‌داری فضای سبز شهری را داریم.

وی با بیان این‌که متاسفانه امسال ویروس کرونا بر بهار کشورمان سایه افکنده است، تصریح کرد: در راستای حفظ سلامتی شهروندان، ضدعفونی اماکن، معابر و خیابان‌های شهر خرم‌دره به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر این‌که شهرداری از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت شهروندان و کارکنان دریغ نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تنها با در خانه ماندن است که موفق به شکست این ویروس خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha