• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98122418363
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

با شماره چهار رقمی از بازارهای کوثر تلفنی خرید کنید

با شماره چهار رقمی از بازارهای کوثر تلفنی خرید کنید

ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان با اعلام اینکه از امروز ساعت کاری بازار کوثر از ۸ صبح تا ۱۱ شب یکسره خواهد بود، گفت: با هماهنگی مخابرات، تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ برای سفارش تلفنی مشتریان به بازارهای کوثر در نظر گرفته شده تا با ارسال پیام از سوی مردم، کالاهای درخواستی آنها با پیک درب منازل مشتریان تحویل شود.

قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه به زودی خرید تلفنی برای تعاونی کارگران و کارمندان شهرداری هم اجرا می شود، اظهارکرد: همه پیش بینی های لازم انجام شده تا تجمع کمتر و توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شود.

وی از فراهم شدن امکان تحویل کالاهای مورد درخواست برای کادر درمانی درگیر کرونا درب منازل آنها و پرداخت وجه آن تا ۶ ماه بعد خبر داد و افزود: با هماهنگی مخابرات تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ برای سفارش تلفنی مشتریان به بازارهای کوثر در نظر گرفته شده تا با ارسال پیام از سوی مردم کالاهای درخواستی آنها با پیک در منازل مشتریان تحویل شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نوروزی، همچنین با اشاره به پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری اصفهان، تأکید کرد: تلاش ما مانند سال گذشته این است که در پایان سال هیچ بدهی به کارگران و کارکنان شهرداری نداشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی پیمانکاران ممکن است حقوق ها را با تاخیر داده باشند، اما به مسئولان مربوطه و متولیان امر در شهرداری تذکر می دهم این موضوع را پیگیری کنند، چراکه شهرداری پول را به موقع به پیمانکاران پرداخت می کند و پیمانکاران باید به موقع نسبت به تعهدات خود عمل کنند.  

تعطیلی مراکز  تفریحی و مترو

نوروزی در خصوص تعطیلی برخی مراکز تفریحی در اصفهان گفت: ما همه مکان های تجمع افراد مثل تله کابین، تله سیژ و ناژوان را برای حفظ سلامت مردم تعطیل کردیم.

وی با بیان اینکه مترو از امروز تا اطلاع ثانوی در راستای حمایت از سلامت مردم تعطیل شد، افزود: این تصمیم برای کاهش احتمال شیوع کرونا گرفته شده است. مردم می دانند، این بیماری چقدر توسعه می یابد و این توسعه به رفتار شهروندان بستگی دارد، چراکه رفتار شخصی است که میزان کنترل یا ابتلای شهر را مشخص می کند.

فضاسازی شهر برای استقبال از بهار انجام شده است

نوروزی اظهار کرد: اگر خیابان های شهر مثل پنجشنبه و جمعه شلوغ باشد قطعا خبرهای خوبی هم نخواهیم شنید، با جمع شدن کنار پل ها و پارک ها به شیوع کرونا کمک می کنیم، درحالی که برای کنترل کرونا به هوشیاری نیاز داریم و باید فقط برای کارهای ضروری بیرون بیاییم.

وی افزود: از شهروندان می خواهیم، رفتن بر سر مزار اموات را به جای روزهای پایانی سال به ماه های بعدی موکل کنند و امیدوارم مردم هوشیاری داشته باشند و از این اجتماعات پرهیز کنند.  

شهردار اصفهان تصریح کرد: امسال دید و بازدیدهای سال نو را مثل سال های گذشته نباید داشته باشیم و ما هم میزبان مسافران از شهرهای دیگر نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه بهار یک تحول است و باید بهار را به دل ها وارد و آن را باور کنیم، گفت: بهار به قلب های ما امید و زندگی را جاری می کند، شهرداری تمام اقدامات ستاد خدمات سفر را لغو کرده، اما سازمان ها و ادارات شهرداری اقدامات فضاسازی برای استقبال از بهار را انجام داده اند و المان های بهاری ایجاد می شود تا روح حاکم بر شهر سرشار از شادی برای شهروندان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha