• پنجشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۶:۵۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 98122216820
  • خبرنگار : 71402

ریاست جمهوری عراق حمله به پایگاه التاجی را محکوم کرد

ریاست جمهوری عراق حمله به پایگاه التاجی را محکوم کرد

خبرگزاری دولتی عراق امروز (پنج‌شنبه) گزارش داد، ریاست جمهوری عراق حمله چهارشنبه به پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد را که به کشته شدن سه پرسنل ائتلاف تحت امر آمریکا منجر شد، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه ریاست جمهوری عراق با تاکید بر لزوم تحقیقات در خصوص این حمله آمده است: این تخاصم امنیت عراق را هدف گرفت.

پیشتر بخش اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از اصابت ۱۵ موشک کاتیوشا به داخل پادگان نظامی التاجی در شمال پایتخت این کشور خبر داد.

پایگاه التاجی میزبان نیروهای آمریکایی است.

در بیانیه گروه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق آمده است: ۱۵ فروند موشک به داخل پایگاه نظامی اصابت کرد.

در همین حال رئیس پارلمان عراق نیز ضمن محکوم کردن هدف قرار دادن پایگاه نظامی التاجی، از دولت این کشور خواست تا اقدامات لازم را جهت حفاظت از پایگاه‌هایی که در آن "نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش" تحت امر واشنگتن حضور دارند، اتخاذ کند.

به نقل از سومریه نیوز، محمد الحلبوسی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما هدف قرار دادن پایگاه "التاجی" با موشک کاتیوشا را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۲ ۰۷:۵۶

حمله به پایگاه های نیروهای مردمی کشور خودت رو که توسط همین امریکایی ها صورت مییره محکوم نمیکنی بعد حمله به پایگاه های اینارو محکوم میکنی جای تعجبب داره

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۲ ۰۸:۳۱

مهم نیست، ضربه ملایم مغزی است.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۲ ۰۸:۳۸

#انتقام سخت

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۳۴

زیادی سخت بود, تن همه به لرزه افتاد :)) یه کم آرومتر

avatar

این عراقیا همونان که 1 تریلیون دلار باید به عوان غرامت به ایران بدن که وسط سازمان ملل تعیین و تصویب شده و بعد از حمله آمریکا به این کشور بی غیرت باز اومدن و حرف از مذاکره کردن برای مرز اروند رود, همون بحثی که توافقنامه بین‌المللی داشت و صدام معدوم و ملعون پاره‌اش کرد و دلیل شروع جنگ شد این عراقیا همون عراقیای زمان صدام هستن, همونا که هزاران جوون رو شهید کردن و بمب سر شهرا و مردم غیرنظامی ریختن و به مردم خودشون هم رحم نکردن با محصولات آلمانی(شیمیایی) برای چندمین بار روی گربه سفید شد و گربه هم دارای حیا شد

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۵۶

غیرت

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۳ ۰۴:۰۴

آقای رئیس جمهورعراق ثابت کردی خیلی بی انصافی بلکه نامردی،کشتارمردم خودتوسط آمریکائیها رامحکوم نمیکنی بلکه عملیات بحق مردم خودعلیه متجاوزان رامحکوم میکنی!!حاشابه غیرتت!!!.