• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98122116466
  • خبرنگار : 50038

پلمب ۳ باشگاه ورزشی متخلف در ملایر

پلمب ۳ باشگاه ورزشی متخلف در ملایر

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به تشدید نظارت و پلمب اماکن و باشگاه های خصوصی، از پلمب سه باشگاه خصوصی در شهرستان که از قوانین و دستورالعمل های صادر شده در زمینه شیوع کروناویروس سرپیچی کردند، خبر داد.

جمال لطیفی چهارشنبه ۲۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران، افزود: اداره ورزش و جوانان در این راستا با توجه به بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری اقدام به تعطیلی اماکن و باشگاه های خصوصی و دولتی کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزار شده در فرمانداری ویژه و تأکیدات لازم مبنی بر تعطیلی اماکن و باشگاه های خصوصی و دولتی و اطلاع رسانی های انجام شده، پس از بازرسی های محسوس و نامحسوس این اداره با همکاری اداره اماکن متأسفانه سه باب از باشگاه های خصوصی به فعالیت ورزشی خود ادامه دادند که طبق قوانین صادر شده از سوی کمیته پیشگیری از کروناویروس، اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری ویژه و دادستانی باشگاه های فوق پلمب شدند.

لطیفی ادامه داد: سرپیچی از بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوطه در پیشگیری از شیوع کروناویروس توسط مدیران باشگاه های خصوصی به هر نحو چون تعمیرات، تعویض آئینه ها و ..... تخلف و طبق قوانین صادر شده جرم محسوب می شود و در صورت بازگشایی یا تبلیغ به بازگشایی مکان از طریق شبکه های مجازی طبق مصوبه ستاد مرکزی و طبق دستور دادستان متخلف تحت تعقیب کیفری قرار می گیرند.

سرپرست اداره ورزش وجوانان ملایر گفت: بازرسان ویژه این اداره و اداره کل ورزش وجوانان استان همدان با هماهنگی مدیریت اماکن عمومی غیرقانونی را رصد کرده و با متخلفان برخورد و نسبت به پلمب مکان و باشگاه ورزشی متخلف اقدام می کنند.

وی به گندزدایی و ضد عفونی کردن سالن ولیعصر(عج) اشاره و اظهارکرد: هیئت روستایی و بازی های بومی محلی به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس جدید، سالن ورزشی  ولیعصر(عج)را ضد عفونی و گندزدایی کرد.

لطیفی با بیان اینکه در این اقدام کلیه سالن اعم از سرویس های بهداشتی، وسایل ورزشی، سکوها  گندزدایی، ضد عفونی و تمیز شدند، خاطرنشان کرد: هیئت های ورزشی ملایر نیز یک پس از دیگری با شعار «کرونا را شکست می دهیم» اقدام به ضد عفونی کردن اماکن ورزشی تحت الاجاره خود می کنند که خود امری واجب و ضروری در پیشگیری از کروناویروس است.

کشف ۱۰۱ هزار اقلام بهداشتی احتکاری

فرمانده انتظامی استان همدان نیز از کشف بیش از ۱۰۱ هزار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان همدان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به لزوم عزم همگانی برای شکست کروناویروس، از تلاش مردم استان  به علت رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری قدردانی کرد.

وی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در قسمت های مختلف پلیس استان که با مردم در ارتباط مستقیم هستند، گفت: تجهیزات و امکانات بهداشتی لازم به منظور رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس بین آنها توزیع شده است.

کامرانی صالح بیان کرد: برای مقابله با این بیماری همکاری های بسیار خوبی با ستاد مقابله با کروناویروس صورت گرفته و پلیس استان با تمام توان آماده همکاری با این ستاد برای انجام مأموریت های مربوط به مقابله با کروناویروس است.

این مقام انتظامی افزود: در راستای مقابله با شیوع این بیماری پلیس استان اقدام به سرکشی و نظارت بر قلیان سراها، منزل و سوئیت ها، کنترل ورودی های استان و مقابله با محتکران و گرانفروشان کرده است.

وی با اشاره به کشف بیش از ۱۰۱ هزار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان گفت: این اقلام شامل ۳۲ هزار دستکش، ۳۷ هزار ماسک، ۲۲ هزار لیتر محلول های ضدعفونی کننده و ۱۰ هزار ژله های ضدعفونی کننده بوده است که در این راستا ۲۰ نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به کنترل و تب سنجی افراد در ورودی های استان گفت: ورودی ها به صورت مستمر کنترل و افرادی که مشکوک به بیماری کرونا باشند، به قرنطینه منتقل می شوند.

دستور پلمب ۲ واحد تجهیزات پزشکی در همدان 

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان کشف و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است، گفت: از شروع طرح مبارزه با کروناویروس تعزیرات حکومتی همچنان گشت های مشترک را با سایر دستگاه های نظارتی برگزار می کند که تاکنون ۹۵ اکیپ بیش از ۴۳۸ واحد صنفی را بازرسی کرده و ۱۴۰ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

علیرضا حسن پور با بیان اینکه در همین رابطه علاوه بر پلمب سه واحد، دستور تعطیلی دو واحد تجهیزات پزشکی متخلف دیگر صادر شد، افزود: ۶۰ هزار دستکش جدید کشف و تاکنون در مجموع بیش از ۱۲۱ هزار عدد انواع دستکش تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰۰ لیتر الکل مربوط به یک کارخانه در شهرستان نهاوند نیز برای آزمایش و بررسی کیفیت آن به دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده و در صورت اخذ تأیید به مرجع مذکور تحویل می شود، خاطرنشان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha