• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98122116278
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در وبینارهای "همه‌چیز درباره کرونا" مطرح خواهد شد:

کووید19؛ بررسی ابعاد مختلف، اپیدمیولوژی و مدیریت بحران

کووید19؛ بررسی ابعاد مختلف، اپیدمیولوژی و مدیریت بحران

انجمن دانشجویان پزشکی ایران (ایمسا)، وبینارهای آشنایی با ویروس کرونا را با حضور اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایران ایسنا، ویروس کرونا این روزها تبدیل به یکی از چالش‌های مهم جهانی شده است و در این میان پزشکان و پرستاران و  دانشجویان  رشته‌های علوم پزشکی بیشتر مورد سوال دوستان و آشنایان در زمینه ویروس کرونا و تاثیراتش و  حجم بزرگی از انتقادات و بحث‌هایی که در مورد مدیریت بحران بوده قرار می‌گیرند. 

همچنین ممکن است برای دانشجویان رشتههای پزشکی این سوالات پیش بیاید که آیا دانسته‌های ما در مورد این ویروس و چگونگی مدیریت بحران در این مواقع، در سطح یک دانشجوی علوم پزشکی است؟! یا اینکه اطلاعات ما صرفا اطلاعات اینستاگرامی و تحلیل‌های زرد هستند؟

مجموعه جلسات سخنرانی آنلاین (وبینار) با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با بیماری کرونا، مباحث همه‌گیرشناسی مرتبط با این بیماری و همچنین مدیریت بحران و سیاست‌گذاری در شرایط مشابه توسط اساتید برجسته کشور در این زمینه در تاریخ ۱۹، ۲۲ و ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود.

بر این اساس، دکتر زهرا زینلی (محقق و فعال حوزه سیاست‌گذاری سلامت) در روز 19 اسفند از ساعت 17 تا 18:30، دکتر ندا علیجانی (استاد عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران) در روز 22 اسفند از ساعت 13 تا 14:30 و دکتر مهستی علیزاده (استاد پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز) در روز 23 اسفند از ساعت 17 تا 18:30 به صحبت برای شرکت کنندگان در این وبینارها خواهند پرداخت. 

"سیاست‌گذاری و مدیریت بحران"، "بررسی ابعاد مختلف بیماری COVID-19" و "بررسی جامعه‌محور، پیشگیری و اپیدمیولوژی" موضوعات سخنرانی اساتید حاضر در این وبینار است. 

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://evnd.co/zmKx5 در این رویداد ثبت نام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha