به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، کاظم کلبخانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی افق کوروش (اُکالا) اعلام کرد: فروشگاه اینترنتی اُکالا در روزهای گذشته با قدرت فعالیت خود را در قم آغاز کرده ضمن آن که با توجه به نگرانیهای شدید پیرامون افزایش آمار جانباختگان در استان گیلان و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ضرورت دانسته شد که بهسرعت در بحرانیترین شهر درگیر با کرونا حضور پیدا کنیم.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا در ادامه اعلام کرد: بر همین اساس، از روز پنجشنبه (مورخ ۲۲ اسفندماه ۹۸) در شهرهای رشت، کرمانشاه و تبریز نیز آماده خدمترسانی به هموطنان است.
کلب خانی در ادامه استقبال مردم را برای خرید از فروشگاه اینترنتی اُکالا بینظیر و غافلگیرکننده توصیف کرد و افزود: با توجه به گرایش شدید مردم به خرید اینترنتی، همزمان ارائه خدمات بزرگترین سوپرمارکت آنلاین کشور (okala) در استانهای تهران، البرز، سمنان، یزد، مشهد و کرمان نیز افزایش پیدا کرده است.
به گفته وی، در پی شیوع ویروس کرونا و توصیههای شدید بر عدم حضور در اجتماعات و ماندن در منزل، حجم خرید مردم از فروشگاههای اینترنتی اکالا نسبت بهروزهای قبل از شیوع ویروس کرونا، سه برابر شده است.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۵.۵۰۰ قلم کالا با تخفیفات فراوان روی اپلیکیشن و سایت اُکالا قابلیت سفارشدهی دارد و تلاش ما بر این است که تا خردادماه سال آینده، فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش دهد.
وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، گرایش مردم به خرید کالاهای بهداشت فردی، میوه، محصولات پروتئینی افزایش پیدا کرده و حجم معنیداری از سفارشات مردم به خرید این کالاها اختصاص پیدا کرده و مصرفکنندگان میتوانند به خرید کالاهایی همچون دستکش، ژل ضدعفونی و شوینده از اکالا نیز اقدام کنند.
کلب خانی همچنین اعلام کرد: تمامی سفیر و جورچینهای فروشگاه اینترنتی اُکالا موظف به استفاده از دستکش و ماسک شدند ضمن آن که تمامی تجهیزات موجود بهویژه صندوق و دستگاههای پوز بهصورت روزانه و مرتب ضدعفونی میشوند.
کلب خانی همچنین گفت: مشتریان عزیز این امکان را دارند که از طریق وب سایت و اپلیکیشن اُکالا، کالاهای مورد نیاز خود را با اسکن بارکُد و یا بهصورت صوتی ثبت کنند و لیست سفارشات را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات