• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122015248
  • خبرنگار : 30054

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

این روزها سفر با هواپیما، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های سفر است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سیتی نت، همه می‌دانیم که سفر با هواپیما تا چه میزان زمان و انرژی ما را حفظ می‌کند.

آژانس هواپیمایی

به‌علاوه، به رویای همیشگی انسان که پرواز در دل آسمان است، تحقق می‌یابد. همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از موارد مهم برای مسافرانی که قصد پرواز با هواپیما را دارند، زمان است. معمولاً افراد به آژانس‌ها مراجعه نکرده و آنلاین، بلیط خود را تهیه می‌کنند. ازاین‌رو، طراحی سایت آژانس هواپیمایی، از اقداماتی است که همه آژانس‌های مسافرتی برای رونق کسب‌وکار خود، باید مدنظر قرار دهند.

 در ادامه راه‌های جذب مشتری را با شما در میان می‌گذاریم. با رعایت این موارد در طراحی سایت آژانس هواپیمایی خود، به‌مرورزمان، کاربران بالقوه را به مشتریان بالفعل خود تبدیل می‌کنید.

راهی برای جذب بیشتر کاربران

اولین قدم، داشتن یک سایت جذاب و خوش‌رنگ و لعاب است که نگاه کاربر را درگیر و او را جذب کند. معمولاً اگر نمای سایتی چشم‌گیر نباشد، دل کاربر را زده و او سایت را ترک می‌کند. مورد بعدی، معرفی همه محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهید.

برای مثال، گردشگران با رزرو تور به مقصد استانبول از چه اماکنی دیدن می‌کنند؟ در چه هتلی مستقر می‌شوند؟ وعده‌های غذایی به عهده خودشان است یا مشمول خدمات تور می‌شود؟ گردش در شهر به‌صورت گروهی و همراه با تور لیدر است یا مسافران در انتخاب آزادند؟ مورد بعدی که اهمیت بسیاری دارد، امکان رزرو آنلاین است. بستری را فراهم کنید تا اگر کاربران، هر یک از خدمات شما را نیاز داشتند، بتوانند آن را در لحظه به‌طور آنلاین رزرو کنند. برای این منظور، در طراحی سایت تان حتماً از درگاه‌های بانکی معتبر استفاده کنید تا خیال کاربر نیز آسوده باشد.

طراحی سایت هتل

چه مدیر هتلی مجلل باشید یا صاحب اقامتگاه بوم‌گردی تا زمانی که نتوانید خود را به دیگران معرفی کنید، موفقیت کاری چندانی نصیبتان نمی‌شود. یکی از بهترین راه‌های معرفی کسب‌ و کارتان، طراحی سایت هتل است.‌ همان‌طور که می‌دانیم، در اغلب موارد، مشتریان هتل‌ها از شهرهای دور و نزدیک اطراف، به هتل مراجعه می‌کنند. پس داشتن بیلبورد یا بنر و تبلیغات مختلف در سطح شهر خودتان، در افزایش رزرو اتاق‌ها تأثیر چندانی ندارد، در حالی‌ که با طراحی سایت هتل، می‌توانید آن را به همه گردشگران از هر گوشه جهان، معرفی کنید.

اما باید بگوییم برای انجام هرچه بهتر این کار چه مواردی را در سایت، مدنظر قرار دهید؟ علاوه بر اینکه می‌توانید از کارشناسان گروه سیتی نت کمک بگیرید، تأثیرگذارترین آن‌ها را نیز باهم مرور می‌کنیم.

بهترین ارائه‌دهنده باشید

اگر هتلی لوکس دارید، بهترین خدمات رفاهی را ارائه دهید تا افراد بیشتری به سراغتان بیایند. خدمات خود را در سایت معرفی کنید. در این خصوص، صادق باشید. امکانات رفاهی هتل‌تان را به بهترین شیوه شرح دهید. درعین‌ حال برای جذب مشتری‌ها، به خدماتی که در هتل شما وجود خارجی ندارند، اشاره نکنید. در غیر این صورت، اعتبارتان حسابی زیر سؤال می‌رود. جهت افزایش بازدید سایت و رزرو اتاق از این طریق، تخفیف‌های کوچکی را برای کاربران در نظر بگیرید. تخفیف، یکی از روش‌های افزایش فروش است.

مورد بعدی، ارائه اطلاعات کامل است. از متراژ و تعداد تخت‌های اتاق‌ها گرفته تا ریز خدماتی که در اتاق‌های استاندارد و ویژه ارائه می‌دهید را اختیار کاربران قرار دهید. خود را به‌جای کاربران بگذارید. ترجیح می‌دهید از جایی که دیده‌اید و موردپسندتان بوده اتاق رزرو کنید یا هتلی که نه دیده‌اید و نه شنیده‌اید؟ به همین دلیل لازم است که بخشی به‌عنوان گالری، در سایت داشته باشید.

طراحی سایت فروش بلیط

به لطف اینترنت در سال‌های اخیر، برای خرید بلیط هواپیما، به‌جای صرف چندین ساعت، تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده می‌توان این کار را انجام داد. طراحی سایت فروش بلیط، یکی از روش‌های رونق بخشیدن به کار و افزایش اعتبار و کلاس کاری برند شما است. رعایت چند نکته در طراحی سایت فروش بلیط، در افزایش موفقیت این شرکت‌ها مؤثر است. در طراحی سایت، بعد از معرفی کسب‌ و کار و خدماتتان، به نکاتی توجه کنید که اعتماد کاربران را جلب کرده و راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

حواستان به نیاز کاربر باشد

با همه ایرلاین‌ها همکاری کنید. در بعضی موارد، به دلیل کیفیت هواپیما و برخورد مناسب کادرهای پرواز، مسافران ترجیح می‌دهند که سفرشان را با شرکتی خاص، انجام دهند. ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز از مواردی است که اصلاً نباید از آن چشم‌پوشی کرد. خیال کاربران را راحت کنید تا اگر در هر مرحله از مراحل پیش از پرواز مثل خرید بلیط یا ارائه آن به مشکل برخوردند، بدانند شما در کنارشان هستید. در این صورت، آن‌ها به شما اعتماد کرده و مشتری وفادارتان می‌شوند.

در مرحله بعد، امکان استرداد بلیط را برایشان فراهم کنید. اگر مسافران، بنا به هر دلیلی تصمیم به استرداد بلیط داشتند، پس از کسر جریمه، باقی هزینه را به آن‌ها برگردانید. با انجام این کار، آن‌ها برای سفر بعدی خود، حتماً به سراغ شما خواهند آمد. در انتها باید بگوییم کارشناسان زبده سیتی نت، می‌توانند شما را در طراحی سایتی حرفه‌ای و کاربرپسند، یاری کنند و درنهایت سایتی برایتان طراحی نمایند که به‌راحتی کاربر را به سمت خود جذب کرده و آن‌ها را به مشتری وفادارتان تبدیل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha