• یکشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98121814030
  • خبرنگار : 50042

پذیرش ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ولیعصر رشت

پذیرش ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ولیعصر رشت

ایسنا/گیلان رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) رشت گفت: از ابتدای طرح ملی مبارزه با کرونا و تعیین بیمارستان ولیعصر(عج) به عنوان مرکز درمان بیماران، ۱۰۵ بیمار در این بیمارستان بستری شده‌اند.

ناخدایکم پزشک ایمان امیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بستری شدن ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در در بیمارستان ولیعصر(عج) در تشریح روند درمان این بیماران، اظهار کرد: از تعداد ده‌ها مراجعه کننده، بیمارانی که دارای تشخیص بیماری حاد تنفسی باشند بستری شده‌اند. این مراجعین یا به طور مستقیم و یا از طریق مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرش شده‌اند که با همت کادر درمانی و راه‌اندازی بخش lCU و ونیلاتور تنفسی خوشبختانه بیش از ۵۰ درصد از بیماران مداوا و ترخیص شدند.

رئیس بیمارستان ولیعصر عج نیروی دریایی افزود: با توجه به توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اختصاص ۸۰ تخت درمانی، تاکنون ۵۵ تخت عملیاتی شده است که امیدواریم با تقویت کادر درمانی، ظرفیت پذیرش و بستری به ۸۰ تخت افزایش یابد.

ناخدایکم پزشک امیری با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته با نهادهای استانی تصریح کرد: پزشکان متخصص و ناظران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت روزانه از بیماران و بخش‌های درمانی بازدید به عمل می‌آورند و آمار و نتایج نهایی به دانشگاه و اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارائه می‌شود. اقلام دارویی و حفاظت پزشکی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.

امیری در پایان ضمن امیدواری برای شکست ویروس کرونا تاکید کرد: مردم توصیه‌های پزشکان را جدی بگیرند و اخبار را تنها از منابع رسمی دریافت نمایند. مهمترین عامل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی، استفاده از دستکش و حفظ رعایت فاصله می‌باشد امن‌ترین مکان برای هموطنان گرامی منازل آنها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha