• یکشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98121813838
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد

جنایت علیه مسلمانان هند؛ تکه‌ای از جورچین نقشه جهانی صهیونیسم

جنایت علیه مسلمانان هند؛ تکه‌ای از جورچین نقشه جهانی صهیونیسم

ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان جنایت علیه مسلمانان هند را یک تکه از جورچین نقشه جهانی استکبار و صهیونیسم دانست و گفت:‌ مادامی که مسلمانان تعصبات کور مذهبی را کنار بگذارند و زیر سایه آموزه‌های قرآن جمع شوند، نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش دولت هند در جنایات اخیر علیه مسلمانان این کشور، اظهار کرد: پلیس هند با وجود دریافت اطلاعات مبنی بر هجوم هندوهای افراطی به مسلمانان و ضرب و شتم وحشیانه و زنده به گور کردن و آتش زدن خانه های آنان، بی‌تفاوت عمل کرد.

وی با بیان اینکه حزب نخست وزیر هند به دشمنی و کینه توزی علیه مسلمانان مشهور است، افزود: اکنون نخست وزیر هند با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده و به دنبال سفر رئیس جمهور آمریکا به هندوستان طی یک هفته اخیر این جنایات علیه مسلمانان شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان صهیونیسم را پشت صحنه جنایات علیه مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد: نشانه‌ها گواهی می‌دهد در ایجاد فضای اسلام‌ستیزی، اسلام‌هراسی و کشتار مسلمانان در همه جای عالم صهیونیسم مستقیم و غیر مستقیم نقش ایفا می کند.

مهدوی فرماندهی اصلی این جنایت‌ها را با نظام استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و متذکر شد: صهیونیسم امروز مهمترین عامل افول تمدن وحشی غربی را در بازیابی هویتی مسلمانان می‌بینند؛ به ویژه این جنایت‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جوانه زدن امید در دل مسلمانان جهان برای تشکیل تمدن نوین اسلامی بیشتر و سخت‌تر شده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان شیرینی تجربه شکل‌گیری امت اسلام را با انقلاب اسلامی چشیده‌اند، عنوان کرد:‌ مقاومت جانانه مردم منطقه هیمنه ابرقدرتی تمدن وحشی غرب را فرو ریخته لذا دشمن صهیونیستی انواع توطئه‌ها را علیه اسلام و مسلمین جهان به راه انداخته تا بارقه تمدن‌سازی نوین جهانی توسط امت اسلام را از بین ببرد.

درپای صهیونیسم در شکل‌گیری نحله‌های خون‌ریز و افراطی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان جنایت علیه مسلمانان هند را یک تکه از جورچین نقشه جهانی استکبار و صهیونیسم دانست و گفت:‌ مادامی که مسلمانان احساس همدلی کنند و تعصبات کور مذهبی را کنار بگذارند و زیر سایه آموزه‌های قرآن متحد و مستحکم جمع شوند، نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

مهدوی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر توقف کشتار مسلمانان هند، خاطرنشان کرد:‌ این هشدار نشان از اقتدار حاکمیت دینی در نظام اسلام دارد و تا حد زیادی هندوهای افراطی کشور هند را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

وی حضرت ولی عصر(عج) را یگانه مولا و مصلح و منجی عالم بشریت دانست که با ظهورش شاهد جهانی پر از صلح و عدل خواهیم بود و اظهار کرد: امام زمان(عج) این همه ظلم و ستم و جور که توسط تمدن غربی مادی‌گرای وحشی شیطانی صهیونیستی بر جهان حاکم شده را از بین خواهد برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان سابقه تشکیل آمریکا را مساوی ۵۰۰ سال تاریخ غارت، جنایت، وحشی‌گری و کشتار به انحای مختلف دانست و یادآور شد: همه توطئه‌ها علیه بشر ساخته و پرداخته تمدن حیوانی شهوت‌پرست قدرت‌طلب غربی است که از بدو نمو براساس اعمال غیر اخلاقی و غیر انسانی بنا نهاده شده و مولود آن، نظام درنده‌خو، شیطان‌صفت، فریبنده و ظالم صهیونیستی است که دشمن شماره یک بشریت به ویژه مسلمانان محسوب می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه هندوستان سابقه جنگ دینی و مذهبی ندارد، تاکید کرد:‌ بسیاری از هندوها در کنار مسلمانان سالیان سال با صلح زندگی کرده و برای استقلال هندوستان به رهبری مهاتما گاندی همت گمارده‌اند، اما هر کجا درپایی از صهیونیسم دیده شود، نحله‌های خون‌ریز و افراطی سر بر می‌آورند که حامی درجه یک آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha