• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98121713316

مصوبات شورای شیراز برای مهار شیوع کووید ۱۹

مصوبات شورای شیراز برای مهار شیوع کووید ۱۹

ایسنا/فارس اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه‌ای فوق‌العاده به منظور اتخاذ تصمیماتی در شرایط ویژه درگیری با ویروس کرونا، یک لایحه و یک طرح دوفوریتی را با هدف تأمین سلامتی شهروندان شیراز، تصویب کردند.

شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه علنی فوق‌العاده شنبه ۱۷ اسفند، یک طرح دوفوریتی ارائه شده از سوی اعضا، در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، را تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، این مصوبه، دستگاه‌های متولی حوزه بهداشت عمومی و همچنین شهرداری شیراز را به انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای و همچنین ارائه گزارش مستمر و منظم در خصوص بیماری کووید19 و اقدامات اجرایی شده مکلف و ریز اقدامات را نیز مشخص کرده است.

بر اساس این مصوبه، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز موظف است که ظرف یک ماه آینده دستورالعمل نحوه نظارت بر بهداشت عمومی حوزه شهر را با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تهیه و جهت تصویب به شورا ارائه کند.

در این مصوبه همچنین از شورای تأمین شهرستان شیراز و دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست شده که ضمن ممنوعیت حضور مسافرین در شهر شیراز، نسبت به کنترل دقیق و کامل مبادی ورودی و خروجی زمینی، ریلی و هوایی شهر شیراز اقدام کند.

به گزارش ایسنا، علاوه بر تصویب دو مصوبه کرونایی، لایحه دوفوریتی شهردار شیراز در خصوص تمدید عوارض صدور پروانه ساختمانی سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، نیز به تصویب رسید.

با این مصوبه، به شهرداری شیراز اجازه داده شده تا با هدف ممانعت از شیوع بیشتر کروناویروس به واسطه مراودات اداری در خصوص اخذ عوارض پروانه ساختمانی، مهلت متقاضیان را تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، را تمدید کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha