• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98121712956
  • خبرنگار : 50034

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان خبر داد

اعزام نخستین تیم پزشکی همدان به بیمارستان امام رضا(ع) قم

اعزام نخستین تیم پزشکی همدان به بیمارستان امام رضا(ع) قم

ایسنا/همدان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان از اعزام نخستین تیم پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان به بیمارستان امام رضا(ع) قم خبر داد و گفت: مدیریت دانش یکی از مؤلفه‌های مهم افزایش ظرفیت تاب آوری و سازگاری بهتر سیستم‌های سلامت در شرایط حال حاضر است.

دکتر علیرضا صفری در حاشیه مراسم بدرقه تیم پزشکی استان همدان به بیمارستان امام رضا(ع) قم، با اشاره به ظرفیت تاب‌آوری همکاران مرکز درمانی برای مقابله با بیماری کووید ۱۹، اظهار کرد: با شناختی که از همکاران تأمیناجتماعی ستاد و صف در سطح کشور و استان وجود دارد می ­توانیم با کمک و یاری خداوند متعال و تلاش همکاران، این بحران­ را با کمترین هزینه ­عاطفی و روانی پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: سازگاری مثبت همکاران شاغل در خط مقدم مراکز درمانی در مواجهه با فشارهای ناشی از گسترش ویروس نوپدید کووید ۱۹ می‌تواند این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرده و منجر به بالا رفتن ظرفیت تاب‌آوری و تقویت مهارت خود مدیریتی سازمانی و فردی شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان، مدیریت دانش شامل کسب، ذخیره، تسهیم و کاربرد دانش به صورت مناسب را به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم افزایش ظرفیت تاب آوری و سازگاری بهتر سیستم‌های سلامت در شرایط حال حاضر دانست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رفتارهای این ویروس نوپدید در حال شناسایی بوده و دائم دستورالعمل‌ها و نتایج مطالعات تحقیقاتی بیشتری در حال انتشار در مجامع علمی است، از مدیران  و کارکنان انتظار می‌رود اطلاعات خود را با استفاده از مراجع معتبر به روز کنند تا بتوانند مراقبت ایمن تر و اثربخش از خود و بیمار داشته باشند و رفتارهای هیجانی بعضاً منفی خود را به واسطه شناخت بیشتر از این بیماری و شرایط حاکم بر سیستم سلامت، مدیریت کنند.

صفری با اشاره به اینکه موازی کاری و تدوین دستورالعمل های متنوع و بعضاً متناقص و عجولانه منجر به افزایش سر درگمی سازمان‌ها خواهد شد، بیان کرد: این موضوع باید در سطح کلان با طراحی ساز و کار مشخص مدیریت شود تا با وحدت رویه به وجود آمده، سازمان‌های سلامت بتوانند در اجرای محتواهای تدوین شده، سرعت عمل و دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha