• یکشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98120403064
  • خبرنگار : 50165

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد

توسعه خدمات‌رسانی به مشترکان با استفاده از همه ظرفیت‌ها

توسعه خدمات‌رسانی به مشترکان با استفاده از همه ظرفیت‌ها

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه خدمات به مشترکان استفاده کنند.

حمیدرضا جانباز ظهر امروز (۴ اسفندماه) در آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با بیان اینکه طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی یک تحول عظیم در ارائه خدمات به مشترکان به‌ویژه مشترکان روستایی است، اظهار کرد: مدیران استانی شرکت آب و فاضلاب باید از همه ظرفیت‌های موجود در این طرح برای توسعه خدمات به مشترکان استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: قانون بهینه‌سازی مصرف آب شرب شهرها و روستاهای کشور که تلفیقی از قانون تامین منابع مالی برای آب و فاضلاب روستایی و قانون خشکسالی در کمیسیون عمران مجلس است با همه توان در حال اجرا است و به موجب این قوانین ۱۰ درصد از اعتبارات استانی در کمیته‌های برنامه‌ریزی استان‌ها و ۵ درصد از اعتبارات ملی به توسعه طرح‌های آب‌رسانی روستایی اختصاص یافت که این روند منجر به تصویب ردیف اعتباری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی شد.

وی با اشاره به طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، افزود: در این طرح قدرت تصمیم‌گیری مدیران افزایش یافته، محدودیت‌های اعتباری کاهش و بهره‌گیری از نیروهای توانمند و امکانات بیشتر محقق می‌شود. همچنین تعیین‌تکلیف اموال اداری شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار داشت و تا پایان سال یکپارچه‌سازی این شرکت‌ها تحقق می‌یابد.

جانباز تصریح کرد: پس از اجرای کامل طرح آب‌رسانی به روستاها، در گام بعد موضوع فاضلاب روستایی خصوصا در مناطق بالادست سدهای تامین‌کننده آب شرب و روستاهای دارای مشکل در دستور کار قرار خواهد گرفت و در چارت جدیدی که برای شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌ها در نظر گرفته شده است، یک قائم‌مقام و یک معاون بیشتر به این چارت افزوده شده که به تحقق اهداف شرکت کمک خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با اشاره به مدیران این شرکت در استان‌ها، یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌های موجود مادی، انسانی و اعتباری برای توسعه و بهبود خدمات به مشترکان به‌ویژه مشترکان روستایی استفاده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: چارت سازمانی جدید که برای شرکت‌های یکپارچه آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است و به صورت وظیفه‌ای تدوین شده و دیگر شاهد عناوینی چون معاونت شهری یا روستایی نخواهیم بود.

در پایان این مراسم از خدمات چند ساله علیرضا جزءقاسمی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تقدیر و وی به‌عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha