• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 98120200924
  • خبرنگار : 50300

/خبر بروز رسانی شد/

آخرین اخبار تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در خوزستان

آخرین اخبار تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در خوزستان

ایسنا/خوزستان بنا بر اعلام فرمانداری‌ها، مدارس برخی از شهرستان‌های استان خوزستان فردا شنبه (سوم اسفند) تعطیل اعلام شدند.

سعید حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد مدارس شادگان، شعب اخذ رای هستند و با توجه به اینکه بیشتر فرهنگیان از عوامل اجرایی انتخابات هستند، همه مدارس شادگان در دو نوبت صبح و بعدازظهر شنبه (سوم اسفند) تعطیل‌اند.

 وی افزود: فردا همه مدارس شادگان در همه مقاطع تحصیلی تعطیل و همچنین همه ادارات دایر هستند.

محسن بیرانوند، سرپرست فرمانداری ماهشهر نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه مدارس ماهشهر در همه مقاطع، در نوبت صبح شنبه (سوم اسفند) تعطیل شدند. همچنین ادارات در این روز دایر هستند.

وی افزود: همچنین مدارس شهرستان بندرامام خمینی(ره) سوم اسفند در همه مقاطع در نوبت صبح تعطیل هستند. ادارات، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در این روز دایر هستند.

همچنین زین‌العابدین موسوی، سرپرست فرمانداری ویژه آبادان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه مدارس آبادان در همه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روز شنبه (سوم اسفند) تعطیل هستند.

وی افزود: همچنین ادارات دولتی شهرستان آبادان با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

سید مهران رفیعی، فرماندار امیدیه نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تمام مدارس امیدیه در همه مقاطع شنبه، سوم اسفندماه تعطیل‌اند. همچنین ادارات فردا دایر هستند.

همچنین یوسف زمانی‌اصل، فرماندار بهبهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور آماده‌سازی مدارس برای حضور دانش‌آموزان، کلیه مدارس این شهرستان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز شنبه (سوم اسفند) تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایسنا، همچنین کلیه مدارس شهرستان دزفول در همه مقاطع در دو نوبت صبح و بعد از ظهر سوم اسفند، تعطیل شدند.

حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدارس شوشتر در همه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا (سوم اسفند) تعطیل شدند.

وی افزود: ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شوشتر در این روز دایر هستند.

همچنین بنا بر اعلام جمال عالمی‌نیسی، فرماندار اهواز با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان اهواز در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل می‌باشد.

فعالیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، بانک‌ها، سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان اهواز طبق روال عادی خواهد بود.

ایمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدارس اندیمشک در همه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر سوم اسفند تعطیل شدند.

وی افزود: ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اندیمشک  در این روز دایر هستند.

حسین لامی‌زاده، سرپرست فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همه مدارس شهرستان ایذه فردا (سوم اسفند) در نوبت صبح تعطیل هستند.

وی افزود: همچنین ادارات دولتی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان ایذه در این روز با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شوند.

عبدالرضا احسانی‌نیا، فرماندار گتوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه مدارس شهرستان گتوند فردا (سوم اسفند) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شدند. همچنین ادارات، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در این روز دایر هستند.

محمد پاکدل، فرماندار مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه مدارس شهرستان مسجدسلیمان فردا (سوم اسفند) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شدند.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: همچنین ادارات دولتی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در این روز دایر هستند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فرمانداری‌ها، همه مدارس شهرستان‌های باوی، کارون و شوش در همه مقاطع در روز شنبه (سوم اسفند) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شدند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فرمانداری دشت‌آزادگان فردا سوم اسفند، کلیه مدارس این شهرستان در همه مقاطع در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شدند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فرمانداران، کلیه مدارس شهرستان حمیدیه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و کلیه مدارس خرمشهر در نوبت صبح شنبه (سوم اسفند) تعطیل اعلام شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha