• چهارشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98113022794
  • خبرنگار : 30054

نکاتی بسیار مهم برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

نکاتی بسیار مهم برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی شما باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید، ما در این مطلب کمی بیشتر درباره خرید تجهیزات آزمایشگاهی صحبت می‌کنیم. 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دانشور شیمی، خرید تجهیزات نمایشگاهی امروزه برای افرادی که صاحب یک آزمایشگاه هستند و یا قصد دارند که یک آزمایشگاه را راه‌اندازی کنند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تجهیزات آزمایشگاهی صحبت کنیم و اطلاعاتی را در خصوص این موضوع در اختیار شما قرار دهیم.

بنابراین در صورتی‌ که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند هستید تا برای آزمایشگاه خود اقدام به خرید تجهیزات آزمایشگاهی کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما این مطلب را به‌دقت مطالعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید این تجهیزات را به دست بیاورید. 

انواع تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی دارای انواع مختلفی هستند که تقریبا برای هر آزمایشگاه این انواع متفاوت می‌باشند و شما باید تجهیزات متفاوتی برای آزمایشگاه خود تهیه کنید.

 به‌عنوان‌مثال تجهیزات آزمایشگاه نفت با تجهیزات آزمایشگاه صنایع غذایی تفاوت‌های زیادی دارند ولی با این‌ وجود می‌توان یک نوع دسته‌بندی برای انواع تجهیزات مورد نیاز ارائه داد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بیشتر با این تجهیزات و لوازم مورد نیاز در آزمایشگاه‌ها آشنا شوید.

به‌صورت کلی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی را می‌توان به چند دسته تقسیم‌بندی کرد.

دسته اول لوازم شیشه‌ای مورد نیاز برای آزمایش هستند که شامل ارلن، بالن و. می‌باشند و در صورتی‌ که شما هم قصد تهیه این تجهیزات آزمایشگاهی را داشته باشید حتما باید دقت کافی را در خرید داشته باشید.

دسته دیگری از لوازم مورد نیاز برای آزمایشگاه‌ها دستگاه‌هایی هستند که به‌صورت الکتریکی کار می‌کنند و حتما برای انجام برای از آزمایش‌ها به آنها نیاز دارید و البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای آزمایشگاه‌های مختلف دستگاه‌های متفاوتی نیز مورد نیاز است.

از دیگر ملزومات آزمایشگاه‌ها نیز می‌توان به لوله‌آزمایش، اسپاتول، دماسنج، قطره‌چکان و ... اشاره کرد.

دسته‌بندی تجهیزات آزمایشگاهی به شرح زیر می‌باشد:

۱. تجهیزات آزمایشگاه صنایع غذایی

۲. تجهیزات آزمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

۳. تجهیزات آزمایشگاه کشاورزی

۴. تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب

۵. تجهیزات آزمایشگاه رنگ و رزین

۶. تجهیزات آزمایشگاه پلیمر و پلاستیک

۷. تجهیزات آزمایشگاه تحقیقاتی

۸. تجهیزات آزمایشگاه ژنتیک و آسیب‌شناسی

۹. تجهیزات آزمایشگاه داروسازی

به‌عنوان‌مثال تجهیزات آزمایشگاه نفت و روغن و گریس شامل انواع دستگاه اندازه‌گیری نقطه اشتعال، دستگاه سولفور انالایزر، ویسکومتر، دستگاه اندازه‌گیری دانسیته، کارل فیشر، دستگاه نواک، دستگاه رنگ سنج، دستگاه تست کف روغن، دستگاه آنالیز عنصری و کروماتوگراف گازی و غیره را می‌توان مثال زد.

تجهیزات عمومی آزمایشگاهی

یکی از کاربردی‌ترین تجهیزاتی که در آزمایشگاه‌ها مورد نیاز است تجهیزات عمومی می‌باشد که شما حتما باید اقدام به تهیه آنها کنید.

تجهیزات عمومی تجهیزاتی هستند که تقریبا در تمامی آزمایشگاه‌ها مورد نیاز هستند و در صورتی‌ که شما قصد راه‌اندازی یک آزمایشگاه را داشته باشید حتما باید در ابتدا این تجهیزات را تهیه کنید.

از جمله این تجهیزات آزمایشگاهی اتوکلاو، بن ماری جوش، بن ماری سرولوژی، هود شیمیایی، میکروسکوپ، آب مقطر گیری، هیتر استایرر، آون آزمایشگاهی، ترازوی آزمایشگاهی و ... اشاره کرد که وجود هر یک از آنها در آزمایشگاه ضروری می‌باشد.

تجهیزاتی که حتما باید برای آزمایشگاه خود خریداری کنید

علاوه بر تجهیزات عمومی تجهیزات دیگری نیز هستند که متناسب با آزمایشگاه و همین‌طور اهداف آزمایش‌ها متفاوت می‌باشند. به‌عنوان‌ مثال دستگاه‌های مختلف آزمایش که در آزمایشگاه‌ها متفاوت هستند، یکی از این تجهیزات هستند که در زمان خرید حتما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

درصورتی‌ که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد تهیه این تجهیزات را دارید پیشنهاد ما به شما این است که حتما سعی کنید از شرکت دانشور شیمی این خرید خود را انجام دهید.

تجهیزات آزمایشگاهی را از کجا تهیه کنیم؟

یک شرکت ارائه‌کننده تجهیزات آزمایشگاهی مناسب باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوانید نسبت به خرید خود مطمئن باشید.

شرکت دانشور شیمی یکی از بهترین شرکت‌هایی است که در حال حاضر در زمینه فروش این تجهیزات فعالیت دارد. با ورود به وب‌سایت ما به‌راحتی می‌توانید محصولات مدنظر خود را انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید آن کنید.

مزایای تهیه تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی از شرکت ما

خرید از شرکت دانشور شیمی مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از شرکت ما این است که شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن اقدام به تهیه تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز خود کنید.

شرکت ما تخفیف‌های ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید هزینه‌های خود را به میزان بسیار زیادی کاهش دهید.

علاوه بر این ما انواع مختلفی از تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی را به شما ارائه می‌دهیم که می‌توانید متناسب با کاربردهای مورد نیاز خود اقدام به تهیه آنها کنید و در کنار این موضوع ما کیفیت تجهیزاتی که به فروش می‌رسانیم را نیز به‌صورت کامل برای شما تضمین می‌کنیم. 

یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شامل تمامی تجهیزات آزمایشگاهی ارائه‌شده خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha