• پنجشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98111712768
  • خبرنگار : 50259

دادستان سابق شهرستان گلپایگان:

  حفظ حقوق شهروندی سرلوحه کار دستگاه قضا در گلپایگان است

ایسنا/اصفهان دادستان سابق شهرستان گلپایگان گفت: به اتحاد و همدلی بین مسئولان توجه ویژه داشتیم و هیچ حرکتی که مخالف این مسیر بود را قبول نمی کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین کیومرث امیرخانی امروز (پنجشنبه 17 بهمن) در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: اصفهان مردمانی بی نظیر دارد و در طول این مدت خاطرات وصف ناپذیری از این مردم مخصوصا مردم مومن، با محبت و با فرهنگ گلپایگان دارم.

وی ضمن تبریک به دادستان شهرستان گلپایگان ادامه داد:  فلسفه تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرای عدل و عدالت و رساندن به حکومت حقیقی امام زمان (عج) است، وظیفه خاص دستگاه قضا اجرای عدالت است، اما اجرای عدالت وظیفه دستگاه های اجرایی هم است.

به گزارش ایسنا، دادستان سابق شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در باب عدل و عدالت توصیه های فراوانی شده است، گفت: کار قضات با حسایت ویژه ای همراه است و همکاران قضایی ما در راه حق و عدالت گام برداشته و بر می دارند. عدل پایه است، با عدل قوام جهان و عالم محقق می شود، ما افتخار داریم در مسیر عدل و حقیقت گام بر می داریم.

امیرخانی افزود: در مدتی که در شهرستان گلپایگان دادستان بودم از نظر مسائل ریاستی هیچگاه این احساس را نداشتم که دادستان شهرستان هستم و از این موضع بخواهم برخورد کنم اما براساس وظیفه خدمتی به عنوان حافظ حقوق و تامین کننده امنیت مردم خدمتگزار بودیم.
 
وی با بیان اینکه حفظ حقوق شهروندی سرلوحه کار دستگاه قضا در شهرستان بود، افزود: ارتباط بسیار خوبی با روحانیت و ائمه جمعه داشتیم، تعامل سازنده و منطبق با قانون با دستگاه های اجرایی و نماینده مردم نیز برقرار کرده بودیم.

دادستان سابق شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در امور، قانون را ملاک قرار می دادیم تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع، توجه به محرومین و مستضعفین و توجه ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران را در امور خود قرار داده بودیم، همچنین به حقوق عامه خصوصا در تصرف اراضی و دست اندازی به بیت المال و ساخت و سازهای غیر مجاز توجه می کردیم. 

 همچنین دادستان جدید شهرستان گلپایگان گفت: به طور قطع همه وظایف و برنامه های قوه قضاییه مشخص و ثابت است. سعی و اهتمام من اجرای تمام این سیاست ها و قوانین است، البته با کمک تمام همکاران قضایی و اداری به ویژه ریاست دادگستری شهرستان گلپایگان. 

قاسم شریفیان ادامه داد: عدالت، توسعه پایدار و پیشرفت بدون تحقق امنیت، امری محال است و برنمی تابیم اگر عنصری به این امر حیاتی خدشه ای وارد کند. به دنبال تولید امنیت هستیم که مستلزم همکاری همه افراد، دستگاه های دولتی خدمت رسان، شوراها، شهرداری ها و ... است.

وی یادآورشد: دادستان به عنوان مدافع جامعه و مطالبه گر قانونی ایفای نقش می کند همچنین  با هر عواملی که تولید ناامنی کند به شدت برخورد می کنیم امیدواریم با کمک همه مسئولان بتوانیم انجام وظیفه کنیم و اگر خروجی کار ما منتهی به رضایت مردم شود می توانیم بگوییم به وظایف خود به خوبی عمل کرده ایم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha