به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز جزئیات لایحه حمایت شهرداری از مشاغل خانگی را بررسی کردند و حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه واژه حمایت باید در این لایحه به طور مشخص تعریف شود، گفت: معتقدم که حمایت باید شامل تسهیل گری در توزیع، کمک و بازاریابی و همچنین اختصاص مکان برای فروش محصولات افراد در معرض آسیب باشد.
زهرا صدر اعظم نوری در واکنش به این سخنان با تاکید بر اینکه بازاریابی بر عهده شهرداری نیست و باید عناوین درست تعریف شوند تا مبادا سوء تفاهمی ایجاد شود، گفت: اعضای شورای شهر دقت داشته باشید مسئولیتی را بر دوش شهرداری نگذاریم که بعدا دردسرساز شود و دقت داشته باشید که تسهیل گری یعنی ارائه فضا برای فروش محصولات افرادی که در معرض آسیب هستند ولی تبلیغ این محصولات بر عهده شهرداری نیست.
در ادامه حسن رسولی نیز با تاکید بر اینکه باید معنی حمایت مشخص شود تا مبادا شهرداری وارد بازاریابی و آسیبهای دیگر شود و جامعه هدف نیز دچار سردرگمی شود، گفت: شهرداری تهران میتواند از طریق برخی بیلبردهایی که در اختیار دارد نمایشگاهی که این افراد آسیب پذیر در آن هستند را به مردم یادآور شود.
سرانجام ابراهیم امیری نایب رئیس شورا که اداره جلسه را بر عهده داشت در یک جمعبندی گفت: منظور از حمایت، اختصاص اماکنی توسط شهرداری برای فروش محصولات خانگی افراد در معرض آسیب است و اگر امکانات و زمینه تبلیغات نیز فراهم باشد شهرداری میتواند در این زمینه اقداماتی انجام دهد.
به گزارش ایسنا، در نهایت اعضای شورای شهر تهران به جزئیات لایحه حمایت شهرداری از مشاغل خانگی افراد در معرض آسیب رای مثبت دادند.
انتهای پیام
نظرات