• جمعه / ۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98110402543

استاندار سیستان وبلوچستان:

دولت همواره به استان نگاه ویژه‌ای داشته است

دولت همواره به استان نگاه ویژه‌ای داشته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: دولت همواره به این استان نگاه ویژه‌ای داشته و سند توسعه شرق در سالجاری عدد ملی گرفت که در حوزه رونق این استان بسیار مهم است

احمدعلی موهبتی شامگاه پنجشنبه ۳ بهمن ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد افزود: حضور مسوولان کشوری در مناطق سیلزده جنوب استان و پیام رهبر معظم انقلاب موجب دلگرمی مردم و دل سردی دشمنان نظام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم آب در مناطق سیلزده تلفات جانی نداشتیم که این امر بسیار خوشحال کننده است.

موهبتی ادامه داد: امیدوار هستیم بودجه سیستان و بلوچستان به نسبت سال‌های گذشته ارتقا یابد و شاهد رشد و توسعه در منطقه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به حجم آب شدن برف در کشور افغانستان و به تبع آن ورود آب به سیستان مشکل لایروبی انهار در منطقه باید به قید فوریت مورد توجه قرار گیرد.

موهبتی گفت: یک یادگار به یاد ماندنی از این دولت خواستاریم و آن هم حل مشکل آب آشامیدنی برخی مناطق سیستان و بلوچستان است که پیشنهاد اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو به این بخش را خواستاریم.

وی اظهار داشت: در حوزه شاخص راه‌ها سیستان و بلوچستان مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است به آن توجه ویژه‌ای شود و در بخش بزرگراهی استان نیز پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورو ارایه شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر تخصیص ۱۰۰درصدی بودجه به استان تعلق گیرد انقلابی بزرگی در منطقه اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha