• چهارشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98110201437
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان سمنان معارفه شد

مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان سمنان معارفه شد

ایسنا/سمنان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان سمنان در آیینی با حضور استاندار سمنان و معاون امور استان‌ها و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور معرفی شد.

در این آیین ضمن تجلیل از خدمات دهرویه مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان سمنان، اکبر میرشکاری به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان سمنان معرفی شد.
دهرویه مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان سمنان که سابقه مدیرکلی دیوان محاسبات در چندین استان کشور را در کارنامه خود داشت، بعد از 30 سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

اکبر میرشکاری که پیش از این در دیوان محاسبات استان سیستان و بلوچستان خدمت می‌کرده در آیین معارفه خود وعده داد: رویکردی کارشناسانه را در دیوان محاسبات استان سمنان پی بگیرد.
وی با بیان اینکه دیوان محاسبات به دنبال تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی است افزود: باید در کنار همکاری با مدیران با اقتدار با تخلفات احتمالی برخورد قانونی شود.

دهرویه مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان سمنان  نیز گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، محصول رشادت‌ها و جانفشانی افرادی است که برای عزت و صلابت این نظام تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و درایت رهبر معظم انقلاب، اقتدار این کشور عزیز را دوچندان کرده است افزود: براساس قرآن و اعتقادات اسلامی ، باید مسئولیتها را به امانتداران واقعی آن سپرد.‌

دهرویه با بیان اینکه هر موفقیتی با همدلی کارکنان آن مجموعه ، صورت می‌گیرد  گفت: دقت، سرعت، متانت و پیشگیری برای همراهی با دستگاه‌های اجرایی و توسعه کشور ، از جمله مواردی است که همواره در دیوان محاسبات لحاظ می گردد. 

وی با بیان اینکه راهبرد دیوان محاسبات مچ گیری نیست  خاطرنشان کرد: انصاف و حق دو عامل مهم در توسعه کشور است که همواره مورد پذیرش و توجه دیوان محاسبات کشور است. پیشگیری ، مهمترین وظیفه کارکنان دیوان محاسبات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha