• سه‌شنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98110100618
  • منبع : بوشهر

توزیع بیش از ۱۰۰۰ قلم لوازم ضروری میان مددجویان مناطق محروم استان بوشهر

توزیع بیش از ۱۰۰۰ قلم لوازم ضروری میان مددجویان مناطق محروم استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰۰ هزار قلم لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازی، منبع آب، آبگرمکن، یخچال، کولر گازی، پنکه، اجاق گاز و فرش میان مددجویان تحت حمایت در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده است.

احمد لطفی با تأکید بر اینکه مددجویان مناطق محروم و مرزی در اولویت خدمت‌رسانی این نهاد هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ با توجه به نیازسنجی انجام‌شده از وضعیت زندگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن در مناطق برخوردار و محروم و مرزی استان، بیش از ۱۰۰۰ هزار قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: این اقلام شامل بخاری گازی، منبع آب، آبگرمکن، یخچال، کولر گازی، پنکه، اجاق گاز و فرش بوده است.

این مسئول یادآور شد: بخشی از اعتبارات هزینه شده این اقلام ضروری از اعتبارات دولت و بخشی نیز از محل کمک های مردمی و مساعدت های نوع‌دوستانه هم استانی های عزیز تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۰ هزار خانوار مددجوی استان در مناطق محروم و مرزی سکونت دارند، گفت: این تعداد مددجو ۳۷ درصد از کل جمعیت مددجویی استان را تشکیل می دهند که در طول سال از خدمات خوبی بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: سرانه خدمات ارائه شده به مناطق محروم و مرزی استان ۲۰% بیشتر از سایر مناطق است و بحمدالله با تلاش همکاران در سطح استان خدمات بسیار خوبی به مددجویان معزز مناطق عادی و محروم ارائه شده است.

لطفی مددجویان مناطق محروم و مرزی استان را به چهار دسته ضریب ۶ ، ۷، ۸، و ۹ تقسیم کرد و خاطرنشان کرد: ضریب ۹ که بدترین وضعیت فقر برای مددجویان است در استان ما وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اشتغال را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در سال جدید برای مددجویان مناطق محروم  و مرزی عنوان کرد و گفت: مددجویانی که شرایط اشتغال را داشته باشند استعدادسنجی و آموزش داده می شوند و سپس از طریق اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان نیازمند، زمینه توانمندسازی و خودکفایی آنان فراهم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha