• دوشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98102317810
  • خبرنگار : 50163

ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر خرم‌دره

ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر خرم‌دره

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره از ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر خرم‌دره خبر داد.

حجت محمدی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان خرم‌دره با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه مبنی بر نصب سرعت‌گیر در برخی از نقاط شهر، عنوان کرد: این اقدام باید حتما پس از بررسی‌های دقیق و اخذ نظرات کارشناسی از سوی دستگاه‌های صورت گیرد، زیرا اقدام غیرکارشناسی در این زمینه افزایش ترافیک سطح شهر را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر این‌که اعضای جلسه کمیته ترافیک باید حتما با نظرات کارشناسی شده در جلسات حاضر شوند، ادامه داد: اگر شاهد کاهش تصادفات و روان شدن ترافیک در سطح شهرستان باشیم می‌توان گفت که این شورا موفق عمل کرده است.

فرماندار خرم‌دره، تردد ماشین‌های سنگین به داخل شهر را یکی از مشکلات شهر خرم‌دره عنوان کرد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته ورود کامیون برای جلوگیری از خسارات احتمالی به داخل شهر خرم‌دره ممنوع است.

این مسئول با بیان این مطلب که تردد ماشین‌های سنگین در داخل شهر سبب آسیب به آسفالت خیابان‌ها می‌شود، تصریح کرد: پارک کردن ماشین‌های سنگین در معابر و کوچه‌ها به‌ویژه کوچه‌های باریک موجب بروز مشکل در مواقع بحرانی و امدادرسانی که ثانیه‌ها در آن تعیین کننده است می‌شود.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اجرای طرح سنگ‌فرش در خیابان امام، تصریح کرد: متاسفانه برخی از شهروندان مبادرت به پارک وسیله نقلیه خود روی سنگ‌فرش می‌کنند که این امر با توجه به بافت ویژه این گونه معابر موجب صدمه شده و هزینه به شهرداری تحمیل می‌کند که در این راستا نیز علاوه بر اطلاع‌رسانی باید شهروندان نیز مراقب تاسیسات شهری باشند.

در ادامه این جلسه شهردار خرم‌دره نیز با اشاره به موضوع پیگیری بازآفرینی شهری و توانمند سازی بافت ناکارآمد شهری در سطح کلان، اظهار کرد: یکی از اماکنی که در این حوزه در شهرستان دارای پتانسیل بود خیابان امام است.

امیرهوشنگ نوری‌آرا با اشاره به اجرای پروژه پیاده‌روسازی در این خیابان، تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه ۸۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت مساعد شدن هوا با اتمام‌عملیات اجرایی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در اجرای این پروژه شهرداری را رنج می‌دهد پارک کردن وسایل نقلیه روی پیاده‌رو است و این امر در حالی است که این قبیل پیاده‌روها مناسب پارک وسایل نقلیه نیستند.

شهردار خرم‌دره از پرده‌برداری از تابلوی تمثال‌های شهدا در شهرستان طی چند روز آینده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا ۲۲ بهمن تصاویر ۱۱۶ شهید والامقام در سطح شهر نصب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha