• چهارشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98092720867
  • خبرنگار : 50159

سرپرست فدراسیون تنیس خبر داد

پیش‌بینی میزبانی مسابقات سطح A آسیا در کیش

پیش‌بینی میزبانی مسابقات سطح A آسیا در کیش
عکس از: روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان

ایسنا/زنجان سرپرست فدراسیون تنیس، از رایزنی برای برگزاری مسابقات تنیس سطح A آسیا در کیش خبر داد.

احمد نامنی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت تنیس استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حضور در عرصه‌ای چون ورزش به عنوان رئیس هیئت که کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است، جای تقدیر دارد، گفت: بی‌شک آنچه که باعث می‌شود شاهد حضور افراد در این عرصه باشیم، عشق و علاقه به ورزش است.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده است که هر رشته‌ای از نظر اجتماعی و آمایش سرزمین، قشر خاصی را به سمت خود جلب کرده و جایگاه خاصی برای خود دست و پا می‌کند، افزود: معمولا زمین‌های تنیس در بهترین مکان‌های شهر ایجاد شده است و تا به امروز بیش از هفت دهه از عمر این ورزش در ایران می‌گذرد که این خود حاکی از جایگاه رفیع آن در کشور است.

این مسئول با یادآوری اینکه خانواده‌ها نیز از گذشته تا به امروز این آمادگی را داشته و دارند که برای فرزندان‌شان در این رشته هزینه کنند، ادامه داد: متاسفانه امروز شاهد این موضوع هستیم که آن‌طور که باید از ظرفیت‌هایی که در ورزش تنیس در کشور وجود دارد، استفاده بهینه به عمل نیامده و به جرأت می‌توان گفت که مجموعه تنیس در این زمینه کوتاهی کرده است.

نامنی با اشاره به اینکه متاسفانه در طول یک دهه اخیر شاهد سقوط جایگاه تنیس ایران در سطح آسیا بودیم، تصریح کرد: با این وجود در رقابت‌های اخیر تنیس زیر ۱۴ سال آسیا توانستیم نتایج درخشانی را کسب کنیم که این خود می‌تواند آغاز خوبی برای توسعه این ورزش در رده‌های سنی پایه باشد و بی‌شک نقش آموزش می‌تواند در این زمینه نقش تعیین‌کننده‌ای باشد.

سرپرست فدراسیون تنیس از رایزنی برای میزبانی رقابت‌های سطح A آسیا به میزبانی کیش طی بهمن‌ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه کمک‌های خوبی از سوی فدراسیون جهانی تنیس دریافت کرده‌ایم که این کمک‌ها در راستای اهتمام به برنامه‌های پایه‌ای فدراسیون بوده و تلاش می‌شود موفقیت‌هایی که در رده‌های سنی پایه به دست آمده است، تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه تنیس جزو رشته‌هایی است که می‌توان به عنوان قطب در سطح کشور مطرح شود، افزود: با توجه به اینکه زنجان دارای استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در این رشته است، به همین خاطر معتقدیم دست‌یابی به این مهم دور از ذهن نخواهد بود.

علی خلیلی با تاکید بر اینکه اعضای مجمع باید برای پیشبرد اهداف این ورزش، هم‌فکری و تعامل داشته باشند، ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در حد توان خود از هیئت تنیس استان زنجان حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی تکمیل زیرساخت‌های ورزش استان و نیز تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام توسط بخش خصوصی و خیرین را جزو اولویت‌های امروز دانست و اظهار کرد: تنیس زنجان امروز به مواردی چون استعدادیابی، آموزش، توسعه علمی و از همه مهم‌تر اهتمام به شهرستان‌ها نیاز دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که امروز باید به آن توجه کنیم، بحث آموزش است؛ چرا که ورزش تنیس بیش از هر زمان دیگری به این مهم نیاز دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha