• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98092518259
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اعلام کرد

وجود 101 مورد انحراف در طرح‌های اشتغال‌زایی ایلام

وجود 101 مورد انحراف در طرح‌های اشتغال‌زایی ایلام

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: حدود ۱۰۱ مورد انحراف در تسهیلات پرداختی مشاهده شده است که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند و تسهیلات دوباره در اختیار افراد واجد شرایط قرار گیرد.

«حیدر نعمتی» در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد:  چندین طرح بسیار موفق در استان وجود دارد که با استفاده از فناوری‌های نوین و روش‌های جدید در حال تولید هستند  و در ارائه فعالیت خود موفق‌اند که معرفی بیشتر این طرح‌ها می‌تواند راهنما و چراغ راهی برای سایر طرح‌ها باشد تا بتوانند با تمام توان به فعالیت خود ادامه داده و نقش موثری در رونق اقتصادی کشور و استان داشته باشند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید سیاست‌های ابلاغی به استان را در راستای معرفی طرح‌ها و برنامه‌ها مد نظر قرار دهند و از معرفی طرح‌هایی که اشباع شده و جزء سیاست‌های ابلاغی نیستند، خودداری کنند.

نعمتی یادآور شد: نظارت بر روند اجرای طرح‌هایی که از محل تسهیلات روستایی در حال اجرا هستند باید بیشتر و افرادی که منحرف هستند هرچه سریعتر وضعیت تسهیلات آنها تعیین تکلیف و دین حال شوند.

وی اضافه کرد: حدود ۱۰۱ مورد انحراف در تسهیلات پرداختی مشاهده شده است که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند و تسهیلات دوباره در اختیار افراد واجد شرایط قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: روند دریافت برخی از طرح‌ها به دلیل مشکل وثیقه بسیار طولانی شده است که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و تسهیلات اختصاص یافته جذب شود.

نعمتی همچنین بر تداوم نظارت‌ها در شهرستان تاکید کرد و گفت: باید طرح‌ها به سمت تکمیل زنجیره ارزش سوق داده شوند.

وی از صندوق کارآفرینی امید و پست بانک خواست با توجه به وجود مبلغ زیادی از تسهیلات سهم بانک و وجود طرح های زیاد در دست اقدام هرچه سریعتر روند پرداخت را تکمیل کنند.

در این نشست تسهیلات پنج طرح گردشگری و بوم گردی به میزان 110میلیارد ریال از محل اشتغال روستایی بررسی شد و پس از تایید اعضا، مقرر شد این طرح‌ها به بانک عامل ارجاع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha