• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98091107151
  • خبرنگار : 50286

فرماندار جیرفت اعلام کرد

جایگاه های CNG معطل تسهیلات ارزان قیمت

جایگاه های CNG معطل تسهیلات ارزان قیمت

ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت گفت: تکمیل دو جایگاه CNG در این شهرستان معطل اعطای تسهیلات ارزان قیمت با بهره بانکی ۴ درصد است که در صورت تامین منابع مالی مشکل حل خواهد شد.

"ابوذر عطاپور وزیری" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نیاز مبرم منطقه جنوب کرمان و شهرستان جیرفت به تامین زیرساخت های عمومی پس از افزایش قیمت بنزین از جمله تسریع روند احداث جایگاه های CNG افزود: برای راه اندازی و تکمیل جایگاه های CNG به تسهیلات ارزان قیمت نیاز است که در غیر اینصورت برای بخش خصوصی صرفه اقتصادی ندارد و امیدواریم برای تامین مبلغ مورد نیاز با شرایط مناسب موافقت شود.

تکمیل ۲ پل و ساماندهی رودخانه ها به عنوان خواسته های سفر رئیس جمهور

عطاپور وزیری همچنین با اشاره به تصمیم نهایی نسبت به ساماندهی رودخانه شور و دو پل (سرجاز و جنگل آباد) گفت:با توجه به پیگری‌های صورت گرفته برای دفع اضطراری سیلاب ها آب منطقه ای مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده است که برای تامین این میزان معاونت عمرانی موافقت کرده است.

وی از آغاز مطالعات اولیه ساماندهی رودخانه شور خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای انجام مطالعات نیز توسط آب منطقه ای استان کرمان و با همکاری معاونت عمرانی تامین وتخصیص داده خواهد شد و در این راستا هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

فرماندار جیرفت علت تاخیر در تکمیل دو پل (سرجاز و جنگل آباد) را کمبود اعتبار دانست و افزود: اگر چه کمبود اعتبار لازم در تکمیل پروژه های فوق تاثیردارد و روند کار به کندی پیش می رود اما پروژه تعطیل نشده است.

عطاپور وزیری کیفی سازی آب شرب جیرفت، ساماندهی رودخانه ها و تعیین تکلیف اراضی واگذار شده را از جمله خواسته های پیشنهادی سفر رئیس جمهور به استان کرمان عنوان کرد.

تجمع بدون خسارت

وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با ایسنا، از صبر و بردباری مردم در تجمع اخیر نسبت به افزایش قیمت بنزین درب فرمانداری جیرفت تقدیر کرد و افزود: از مردم ولایتمدار جیرفت که به عنوان دارالولایه شهرت دارد توقعی غیر از این نیست که باهوشمندی و بردباری اجازه نداند تا زمینه سوء استفاده از مطالبات مردمی توسط دشمنان و افرادی که دنبال اهداف دیگری بودند فراهم شود.

فرماندار جیرفت بیان کرد: تجمع مردمی بدون هیچ گونه خسارتی به اموال عمومی و مردم بود و مردم نهایت همراهی و همکاری را با عوامل امنیتی،نظامی و انتظامی دربرقراری نظم و امنیت داشتند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha