• سه‌شنبه / ۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98090503302

اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های محروم گلستانی

اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های محروم گلستانی

ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۱۰۰ نوعروس تحت حمایت مناطق محروم کمیته امداد استان گلستان به مناسبت هفته بسیج راهی خانه بخت می‌شوند.

اسکندر اسکندری در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه نوعروس مناطق محروم گلستان، گفت: این نهاد با امضا تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج، ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان یتیم گلستانی اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه بسیجیان و امدادگران انجام کار جهادی است، افزود: کمیته امداد در سال گذشته ۲۲۰۰ مورد جهیزیه به ارزش پنج میلیارد تومان و در سال ۹۸ تاکنون ۵۰۰ مورد جهیزیه به ارزش ۱,۵ میلیارد تومان به نوعروسان گلستانی تحت حمایت این نهاد اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به ۴۰۰ مورد پشت نوبتی متقاضی جهیزیه مددجویان گلستانی در سال جاری، خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزایی تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی در امر ازدواج آسان با رویکرد اهدای کالای ایرانی در حمایت از تولید ملی است.

اسکندری با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در توجه به جوانان، گفت: ما مسئولان باید در چله دوم انقلاب برای رشد و تعالی جوانان به عنوان آینده‌سازان نظام و صیانت گران آرمان انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز در این مراسم نیز، گفت: دستور دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) در استحکام خانواده بر کسی پوشیده نیست زیرا ازدواج موجب مصونیت و آرامش برای انسان است.

سردار حسین معروفی افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران به وسیله فضای مجازی از طریق جنگ نرم باهدف تزلزل خانواده در مقابل تفکر اسلامی به میدان آمده تا بنیان خانواده را سست کند.

وی بابیان این‌که ازدواج عاشقانه و عاقلانه عامل استحکام بنیان خانواده است، گفت: زن و شوهر پس از ازدواج یک نفر می‌شوند و عامل آرامش و گوش شنوای یکدیگرند.

معروفی با تأکید بر ضرورت احیاء فرهنگ تشکر از یکدیگر در زندگی زوج‌های جوان، اظهار کرد: زن و شوهر لباس یکدیگرند و با پوشاندن عیوب هم و احترام متقابل باعث استحکام و دوام بنیان خانواده می‌شوند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه در دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که طی دو سال گذشته ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا کردیم و امروز نیز در گام دوم انقلاب شاهد تقدیم ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گلستانی هستیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی کمیته امداد گلستان، جهیزیه‌های اهدایی شامل اقلامی چون یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی، تلویزیون، اجاق‌گاز، فرش، جاروبرقی، پتو و سرویس‌های چینی، قابلمه و قاشق و چنگال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha