• یکشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 98090301713
  • منبع : وزارت تعاون،کار، و رفاه اجتماعی

اختلال شماره‌گیری کد #۶۳۶۹* در اپراتور همراه اول

اختلال شماره‌گیری کد #۶۳۶۹* در اپراتور همراه اول

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت، مستقردر وزارت کار ورفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از صبح امروز به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* در اپراتور همراه اول اختلالاتی پیش آمده است که با هماهنگی‌های انجام شده این اختلال به زودی رفع می شود.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: دربازه زمانی ۸ تا ۱۰ صبح امروز بیش از ۶۰ هزار کد ملی ثبت شده است و حجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است، ثبت کد ملی در اپراتورهای ایرانسل و رایتل هیچ گونه مشکلی ندارد. 

همچنین در این اطلاعیه و با استناد به اطلاعیه‌های قبلی از هموطنان خواسته شده تنها سرپرستان خانوار  کد ملی خود را در #۶۳۶۹* ثبت کنند. 

بر اساس اطلاعیه منتشره، تمامی سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می دانند می توانند بعداز ظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha