• یکشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 98090301266
  • منبع : مطبوعات

برانکو به جای ویلموتس؛ اشتباه نابخشودنی

برانکو به جای ویلموتس؛ اشتباه نابخشودنی

هنوز جوهر بیانیه فدراسیون فوتبال و حمایت از ویلموتس خشک نشده که از گوشه و کنار خبر می‌رسد جایگاه مربی بلژیکی متزلزل شده و ممکن است در روزهای آینده شاهد جابه‌جایی در رأس کادر فنی باشیم.

به گزارش ایسنا، آرمن ساروخانیان در روزنامه ایران ورزشی نوشت:‌ با وجود دومین شکست متوالی نشانه‌هایی مبنی بر تغییر رویه در ویلموتس دیده نشده و او پس از باخت در اردن هم حاضر نشد به تهران بیاید. فدراسیون هرچند در روزهای اول تلاش کرد از این مربی حمایت کند، ولی شنیده‌ها حکایت از این دارد که با توجه به زمان نسبتاً طولانی تا دو بازی حساس دور برگشت بی‌میل نیست که گزینه مطمئن‌تری انتخاب کند. در بلژیک هم احتمال برکناری این مربی مطرح شده و عجیب نیست که خبر اخراج ویلموتس همین روزها تیتر اول خبرگزاری‌ها شود.
حتی گمانه‌زنی برای پیدا کردن جانشین ویلموتس هم شروع شده و نامی که بیش از همه در رسانه‌های ایرانی شنیده می‌شود، برانکو ایوانکوویچ است. البته مشخص نیست نام سرمربی سابق پرسپولیس از فدراسیون به بیرون درز کرده یا دوستان مطبوعاتی‌اش تلاش کرده‌اند آن را سر زبان‌ها بیندازند. مربی کروات که پس از اخراج از الاهلی وقتش آزاد است در روزها و هفته‌های گذشته مصاحبه‌های زیادی داشته که می‌توان آنها را به چراغ سبز او برای بازگشت به ایران تعبیر کرد.
البته فدراسیون برای انتخاب برانکو توجیه دارد. پیدا کردن مربی خارجی در این زمان کوتاه کار آسانی نیست و هر نام جدیدی برای شناخت فوتبال ایران نیاز به زمان دارد. برانکو گزینه دست به نقد است که به درخواست احتمالی فدراسیون پاسخ مثبت خواهد داد.
با این حال پذیرش بازگشت برانکو برای جامعه فوتبال به این سادگی نخواهد بود. موضع‌گیری‌های سال‌های اخیر این مربی علیه تیم ملی از یادها نرفته و قطعاً بخش بزرگی از هواداران نسبت به این انتخاب گارد می‌گیرند. در تمام روزهایی که او به عنوان سرمربی پرسپولیس علیه تیم ملی مصاحبه می‌کرد، این بحث مطرح بود که او به نیمکت تیم ملی چشم دوخته و حالا اگر فدراسیون سراغ او برود، این نظریه تأیید خواهد شد. انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی در واقع تأیید این رویه غیراخلاقی است و فوتبال ایران را به سمتی می‌برد که برای رسیدن به پست مورد علاقه هر کاری جایز است.
این انتخاب می‌تواند آرامش را هم از تیم ملی دور کند؛ عاملی که برای موفقیت در دور برگشت بیش از همه به آن نیاز دارد. با نشستن برانکو روی نیمکت تیم ملی، بازی‌های خانگی به مکانی برای تسویه حساب‌های قدیمی و حمله به این مربی تبدیل می‌شود.
فدراسیون فوتبال هرچند نشان داده که در پیدا کردن مربی تبحر زیادی ندارد، ولی انتخاب برانکو اشتباهی نابخشودنی است که می‌تواند تیم ملی را وارد بحران‌های بزرگی کند. ساده‌ترین راه حل همیشه بهترین نیست و ‌ای کاش فدراسیون بعد از انتخاب اشتباه ویلموتس این را درک
کرده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

نویسنده متن ساده ترین‌ کار و به بهترین کار ترجیح‌ میده و اراجیف می‌نویسه می‌کنه تو ذهن افکار عمومی شما هم منتشر میکنید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۵:۴۱

دقیقاً دارد خط هم می دهد که در بازی های تیم ملی علیه برانکو شعار بدهند در زمان برانکو علیه تیم‌ملی موضع‌گیری نمی‌کرد بلکه جواب حملات پی در پی کی روش را می داد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۲:۵۴

برانکو تو جام جهانی زمانی که دستیار بلاژویچ تو تیم ملی کرواسی بود سوم دنیا شد،با ایران جام ملت ها 2004 سوم شد که تو نیمه نهایی روبروی چین 120 دقیقه ده نفره بود و تو پنالتیا با چیپ يحيى گل محمدی باخت به رده بندی رفت و سوم شد، تو چین موفق بود، با دینامو زاگرب تو دو سال هر چی جام بود درو کرد،تو پرسپولیس هم تو چهار سال یک دومی و هتریک قهرمانی،کرواسی با دالیچ که شاگرد برانکو بود رفت فینال جام جهانی، برانکو یک مربی با دانش و افتخارات و قهرمانی های زیاده که به دلیل جنتلمن بودن و شخصیت عالی اهل بازارگرمی نیست و نویسنده محترم احتمالا شناخت کافی از ایشون ندارند،اگر میخوایم پولمونو دور نریزیم و جام بگیریم برانکو برای ما بهترینه چون شناخت کافی هم داره و بیشتر بازیکنا شاگردش بودن.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۹

با اینکه بنده استقلالی هستم ولی به نظرم برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی هست چون اولاً از فوتبال و مردم ایران شناخت کامل داره، دوماً از نظر قیمت به مراتب کمتر از امثال کی روش هست سوماً طرفداران کی روش خیلی خواستند این را به جامعه القا کنند که کی روش بی دردسر تیم را به جام جهانی برد ولی دیدند قبل از او برانکو در جام جهانی ۲۰۰۶ اینکار را کرده و همان نتایجی که کی روش در جام‌جهانی ۲۰۱۴ گرفته بود قبلاً برانکو در ۲۰۰۶ گرفته بود و از همه مهمتر اینکه برانکو انسانی با شخصیت و با ادب است که کی روش هیچکدوم از اینها را نداشت! ویلموتس هم که اصلاً آفتابی نمیشه تا بشه نقدش کرد! از فدراسیون میخوام زمان را از دست نده و هرچه سریعتر تکلیف مربی تیم ملی را مشخص کنه چون اگه خدای نکرده تیم به جام جهانی نره طرفدادان کی روش بیچارمون می کنند

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۳:۵۸

تو استقلالي نيستي وگرنه اين مدلي صحبت نميكردي..

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۶:۲۸

برانکو اگه خوب بود تو عربستان هم اخراجش نمیکردن

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۲:۴۵

استقلالیا میترسن برانکو برگرده پرسپولیس. میگن برانکو برای تیم ملی خوبه.ههههههه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۵ ۰۸:۵۵

اتفاقاً استقلالی هستم، استقلالی تیر هم هستم، ولی از اون استقلالی های با منطق، درباره ی نظرتون باید بگم احتمالاً شما هم دهه ی هشتادی هستید و سن تون به مربیگری برانکو تو تیم ملی قد نمیده! اینو از خاطر نبریم، برانکو اگه سه سال مربی پرسپولیس بوده، قبلش ۶ سال به عنوان مربی و دستیار در تیمهای ملی و امید کارکرده، اگه دیدید تو پرسپولیس خوب نتیجه گرفت به خاطر شناختش از فوتبال ایران بود. به قول "بیاتی نیا" بازیکن سابق استقلال: چیزی که خوب هست را باید گفت خوبه (البته این صحبت ایشون در مورد استراماچونی بود ولی به همه کَس میشه تعمیمش داد)

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۳

انتخاب برانکو بزرگترین اشتباه ممکن خواهد بود ، اگر واقعا قرار به اخراج ویلموتس باشه ، مربی ایرانی بهتره ، حداقل پول بیخود خرج نمیشه ، ما که میدونیم با شرایط موجود مربی درجه یک خارجی گیرمون نمیاد.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۸

می دونم نظرم رو منتشر نمی کنید ولی نویسنده نظر شخصی رو گفته که کاملا هم آشکاره با برانکو مشکل داره، تاتنهام رفته مورینیویی رو اورده ک پیشتر آشکارا تاتنهام رو دست مینداخته ، بعد نویسنده دفاع بزانکو از تیم خودش رو دشمنی برانکو با تیم ملی استنباط کرده و کوشیده به همین یک دلیل فرضی ده ها حسنی که انتخاب برانکو داره رو نادیده بگیره

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۳

بابا اینا همه کلاه بردارن

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۱:۵۷

استراماچونی بهترین گزینه است

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۲:۵۱

استرا فقط برای استقلاله ما راضی به موفقیت تیم ملی با ضرر زدن به استقلال نیستیم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۱

احسنت گل گفتی با اینکه پرسپولیسی هستم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۷:۲۶

شما کی باشی. کل لیگ روی هم فدای تیم ملی کشور عزیز تر از جانم ایران

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۲:۴۴

از خداتونم باشه برانکو بشه مربی تیم ملی

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۲:۵۲

قرارداد طولانی نبندین اگه ایوانکویچ رو اوردین... به اندازه چهارتا مسابقه، بعدش که اوت شدیم یه مربی تراز اول لطفن که 4 سال وقت داشته باشه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۳:۱۵

چقدر این استدلال نویسنده ضعیف و نابخردانه است کاملا مشخص هست ایشون خصومت با برانکو دارند

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۴:۰۵

برانکو با پشتیبانی های مالی و با هزاران هوادار مشتاق پرسپولیسی برای یک تیم فوتبال داخلی موفق شد. در بعد مسابقات ملی که تعارفات وجود ندارد و داوران منصف با انتخاب کنفدراسیون اسیا انتخاب خواهند شد انتهاب او که نشان داده است جز پول را نمی شناسد و برای نام ایران و شخصیت ایرانی احترامی قایل نیست ویرانگر خواهد بود.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۰:۰۳

بله تا فینال آسیا هم با کمک ای اف سی رفت حتما... چقدر تعصب چیز بدیه واقعا

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۱

سردبير ميخونه كه نويسنده ها چي مي نويسن يا نه؟! بنظر مياد اين نوشته رو يه نوجوون سيزده چهارده ساله كه چيزي از فوتبال نميدونه و فقط ميره استاديوم و بغل دستيهاش هرچي ميگن قبول ميكنه نوشته باشه. اون هم بي نام و نشان.. مگه ميشه توي سايت يه خيرگزاري رسمي بي نام نوشت و تازه توصيه هم كرد؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۴

سلام. از ایسنا توقع نمیرفت که متنی رو با این میزان ضعف استدلال منتشر کنه.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۵

تابلو از برانکو بدت میادا

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۰

استقلالی خخخخ

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۵

بینام جان احتمالا فراموشی گرفتی. وگرنه باید می دونستی که برانکو با یکی از بهترین تیم های ملی تاریخ ایران،ضعیف ترین نتایج رو در یکی از ساده ترین گروه های ما توی جام جهانی گرفت و بعدش هم اصلا زحمت نداد برگرده ایران. از همون جا رفت کشورش.دودستگی در تیم ملی اون دوره و لگد زدن به کلمن آب و پاس ندادن توی بازی به همدیگه و ...باخت راحت و آسون به مکزیک و پرتغال و مساوی با تیم درجه آفریقا و ...بازم بگم؟؟و اما ادب. اگه جنگیدن برای تهیه امکانات در تیم ملی و پر انگیزه بودن و باج ندادن به دله دزدهای اطراف فوتبال ایران بی ادبیه که دیگه من حرفی ندارم.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۰:۰۸

شما که فراموشی نداری باید یادت بیاد که اون ژاپن افسامه ای و کره سوم جهان رو بردیم تو جام ملت ها و مقدماتی جام جهانی و پرتغال هم به زور شوت دکو مارو برد و مکزیک هم کلی زور زد تا روی سوتی میرزاپور مارو برد ..نود دقیقه زیر توپ زذن تیم تو دوزه کیروش تو بازی با نیجریه و باخت فاجعه امیز جلوی بوسنی رو یادت بیار بعد از نتایج برانکو انتقاد کن دوست گرامی

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۵:۲۸

قشنگ معلومه نویسنده استقلالی یا کیروشی

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۶:۲۹

لطفا این منطق رو برا تنهایی خودت مینوشتی نه برای عموم جامعه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۶:۳۷

مطلب کاملا الکی و بی جا بود متاسفانه تو این سایت بعضا همچین مطالب فیک و مسخره هم به چشم می خوره

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۶:۴۷

کسی جز برانکو با این اوضاع قبول نمیکنه بیاد ایران..تازه ویلموتس هم خودش گذاشت رفت و دیگه برنمیگرده ایران

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۷:۰۳

انتخاب برانکو اشتباه محض است.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۷:۱۳

به نظرمن برانکو گزینه بسیار خوبی است نوشته شما را نپسندیدم چون یکجانبه گرایانه بود، اتفاقا در فرصت کم پیش رو به فردی احتیاج داریم که با فوتبال ایران آشنا باشد و کار بلد و که بهتر از برانکو

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۷:۵۴

چ مسخره نوشته اين اراجيف چيه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۷:۵۶

تیمهای برانکو دیر نتیجه می گیرند. برانکو ابتدای ورودش به پرسپولیس حدودا نه ماه زمان برد تا نتیجه بگیره. تو الاهلی هم از آسیا حذف شد و چند شکست در لیگ داشت. برانکو به درد چهار بازی تیم ملی نمی خوره و در واقع با انتخاب برانکو باید عملا از جام جهانی بعدی خداحافظی کنیم و به امید نتیجه گرفتن برانکو در سالهای بعدی باشیم. آقای فدراسیون این کار رو نکن و با همون ویلموتس ادامه بده که احتمال پیروزی تو چهار بازی بعدی بیشتر بشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۷:۵۹

تیمهای برانکو دیر نتیجه می گیرند. تو زمان ورودش به پرسپولیس حدودا نه ماه زمان برد تا نتیجه بگیره. تو الاهلی هم بعد از سه ماه از آسیا حذف شد و تو لیگ چند باخت آورد تا اخراج بشه. به همین خاطر به درد تیم ملی و چهار بازی آینده نمی خوره و احتمال موفقیت با ویلموتس بیشتره.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۱۹

دقیقا ... برانکو به درد تیم ملی نمیخوره.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۰۰

من ميگم مايلى كهن رو بيارن بهتر نيست 😂

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۰۱

برانکو قبلا چه گلی به سر تیم ملی زده که بخوان دوباره بیارنش ؟ اونم از سر بی تیمی بگه باشه...

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۰۶

به چند دلیل بهترین گزینه یک سر مربی ایرانی از داخلی ایرانه : - اول اینکه مربیان خارجی تیم ملی رو تا جایی رسوندند که مربیان ایرانی هم قبلا رسانده بودند شاید هم بیشتر و مربیان خارجی کار بیشتری نکردند . - با این مشکلات ارزی کشور که خرید دارو بیشترین نیاز هست قرارداد های نجومی ارزی با مربیان خارجی در تیم ملی یا تیم های لیگ چه توجیحی دارد ؟ حتا میبینیم که تیمهای مربیان ایرانی که در لیگ تا بحال گل کاشته اند . - تیم فوتسال و یا تیم فوتبال ساحلی با چه مربیانی موفق بوده اند - میگن بهترن کاری که کیروش کرداین بود که تیم ملی رو منضبط کرد. میلیون ها یورو دادیم که کسی تیم ملی رو فقط منضبط کنه ؟؟ یک ایرانی نمیتونست این کار رو بکنه - مرغ همسایه غازه !

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۴۰

دم دست ترین و توخالی ترین تحلیل ورزشی قرن

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۵۶

از كيروش بزرگ ،رسيدن به برانكو يه عقبگرد وحشتناكه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۹:۲۳

علیه تیم ملی هیچوقت حرف نزد جواب توهینهای کیروش رو میداد اونم ده بار اون توهین میکرد یبار جواب میداد جناب نویسنده معلومه بخاطر قهرمانیاش دل خوشی از برانکو نداری غرض شخصیتو تو قلم نیار،یکم انصاف بد نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۳:۱۷

برانکو؟ سالی که نکوست از بهارش پیداست

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۰:۱۹

آسمون و ریسمونی که به هم بافتی را خودت هم باورت میشه!!!!!!؟؟؟؟؟؟ واقعا مطلبه چیپی بود

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۱:۲۳

چقدر ضعیف بود این متن از یه خبرگزاری انتظار نمیره یه همچین متن ابکی رو منتشر کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۱:۵۷

به عنوان یه استقلالی به نظرم بهترین گزینه علی داییه هم چهره ملی هست هم از نظر فنی از برانکو و بقیه بالاتره

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۲:۲۶

با سلام کسی که بیشترین ضربه رو به تیم ملی زد خود این آقا بود تا تونست برای تیم ملی حاشیه درست کرد فکر می کرد با حمایت طرفداران به تیم ملی می رسه البته کار اولش رو انجام داد باعث شد کیروش اخراج بشه بعد دید که تیم ملی رو بهش ندادند شبانه فرار کرد رفت عربستان بعد خدا هم حسابش رو رسید از اونجا اخراجش کردند مثل چی بعد شکایت از پرسپولیس حالا هم باز افتاده دنبال تیم ملی خیانت بار ترین کار در حق تیم ملی انتخاب عالیجناب به عنوان سرمربی وااسفا. ..

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۲:۳۲

برانکو بهترین گزینه اس، شناخت کافی از تیم ملی داره، کاربلده

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۳:۲۷

نویسنده گرامی اخبار گذشته رو بریرد مرور کنید بدانکو هیچوقت علیه تیم ملی صحبت نکرد اون سدمربی تیم ملی جناب کیروش بود که مدام علیه برانکو صحبت می‌کرد. از شما التماس تفکر تعقل بعد برون فرستی اون به صورت گزارش و انتشار در خبرگزاری معتبر........

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۳:۴۸

الان تعویض سرمربی خیلی بده. بخصوص سرمربی های که می تونیم تو این شرایط مالی انتخاب کنیم. من فکر میکنم اگه رو ویلموتس فشار بیاریم شانس صعود به مقدماتی رو داریم. ولی با تعویض سرمربی شانس نداریم به مقدماتی بریم.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۰:۴۸

کینه و دشمنی از سرتاسر این متن میباره، ویلموتس تیم رو نمیتونه جام جهانی ببره مربی بی روح و بی انگیزه ایه برانکو مربی موفقی بوده در ایران و شناخت داره به تیم شک ندارم با برانکو اولین تیم میریم به جام جهانی

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۰:۵۲

برانکو یکی از با اخلاق ترین افراد در فوتبال ایران بود ک اتفاقا بهترین عملکرد رو هم داشته ... صحبت های نویسنده رو کاملا اشتباه و مغرضانه برداشت میکنم اما در مورد برگشت برانکو ب تیم ملی باید بگم ب نفع تیم ملی است اما من دوس دارم برانکو برگرده پرسپولیس

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۰:۵۸

نویسنده متن خواهشا دیگه شما در مورد فوتبال چیزی ننویس . مشخصا داره طبق تعصبات فردی نظر میده و هیچ منطقی پشت خبر نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۲:۳۲

با نویسنده موافقم.اگه برانکو سرمربی بشه معلومه به نیمکت تیم ملی چشم داشته و مبدا اختلافات با کیروش هم همین برانکو بوده

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۴:۰۱

توی این مدت کوتاه و با وجود خطر بالای حذف ایران ، برانکو گزینه ی بسیار مناسبی - البته استراماچونی گزینه ی قوی تر و استخوان دارتری که آینده تیم ملی را بهتر ترسیم می کند - ولی برای این مدت کوتاه ، برانکو تنها گزینه ای است که می تواند با تسلط داشتن بر وضعیت بازیکنان لیگ ایران و ترکیب مناسب برای آنها ، وضعیت را مناسب بکند ، توجه به این نکته که انتخاب های برانکو و کی روش معمولا مشابه هم بودند در انتخاب بازیکنان

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۴:۴۳

برانکو تو این شرایط اقتصادی مملکت و با توجه به شناخت و درک او از فوتبال ایران بهترین گزینه است.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۷:۰۶

خواهشا این جور مطالب پوچ و بی محتوا رو نشر ندین !! بنده به شخصه از ایسنا توقع نداشتم همچین متنی رو توش بخونم !! نوشته ی سخیف و هجوی مثل این ، اعتبار ایسنا رو خدشه دار و لکه دار میکنه !! تو این روزای سخت حداقل تو زمینه ورزش انقدر رو مخ نباشید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۹:۰۱

من استقلالی هستم ولی برانکو درک بالایی از فوتبال ایران داره و جنتلمن واقعی است درسته کی روش خوب بود ولی سبک دو مربی متفاوته و به نظرم حضورش در تیم ملی باعث اوج گیری دوباره تیم ملی میشه و ان شاالله با بازیکنان پا به سن گذاشته هم دیگه خداحافظی میکنیم